یکشنبه, ۳۰ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

ضرورت بکارگیری آموزش های خدمات رسانی مدرن بیمه ای در پسا تحریم

۱۸ دی, ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

ضرورت بکارگیری آموزش های خدمات رسانی مدرن بیمه ای در پسا تحریم

اقتصادتهران: مدیرعامل بیمه «ما» اعلام کرد که پساتحریم دوره ی خوبی است که از آموزشهای خدمات رسانی مدرن بیمه ای استفاده کنیم و آموزش هایی را نیز در این زمینه دریافت کنیم. همچنین به اطلاعاتی در زمینه CRM و چگونگی طراحی بیمه نامه های جدید نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مجید صفدری-مدیرعامل بیمه «ما»، درباره قانون جدید بیمه شخص ثالث گفت: قانون بیمه شخص ثالث درهمه ی دنیا بر اساس سنجش ریسک راننده است.

وی ادامه داد: در کشور ما جای این امر خالی بود و فقط بیمه ها تمدید می شد و تنها مهلت می دادند که قانون بررسی شود، اما در قانون جدید براساس ارزیابی ریسک راننده ها این قانون گذارده شد.

وی درباره ی تاثیر تصویب این قانون بر صنعت بیمه  کشور گفت: امیدواریم که به کلی فروش بیمه ی شخص ثالث به سمتی برود که بر اساس تحصیلات، میزان تجربه ی راننده و داشتن سوابق تصادف انجام شود.

صفدری در رابطه با ادغام شرکتهای بیمه داخلی گفت: بحث توانگری مالی در همه جای دنیا درباره ی شرکت‌های بیمه لحاظ می شود. اما متاسفانه در کشور ما برخی از شرکتهای بیمه طی سالیان گذشته، به لحاظ مالی دچار تزلزل شدند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها