سه شنبه, ۱۸ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

ضرورت ارائه مدل ارتباطی برای بانک و شرکت‌های تابعه

۱۲ مرداد, ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰

ضرورت ارائه مدل ارتباطی برای بانک و شرکت‌های تابعه

اقتصادتهران: دکتر صالح آبادی در جریان بازدید از شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات تاکید کرد: برای هم افزایی شرکت‌های تابعه و بانک باید مدل ارتباطی تعریف شود.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر علی صالح آبادی لزوم تقویت ارتباط بین شرکت هلدینگ بانک، تامین سرمایه آرمان، صرافی و شرکت کارگزاری با شعب بانک توسعه صادرات را یادآور شد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات تصریح کرد: بهتر است تا قبل از تاریخ برگزاری همایش سراسری مدیران بانک کارگروه هایی به منظور فراهم سازی سازوکار ایجاد ارتباط موثر بین این مجموعه ها تشکیل شود.

وی به دوهدف تقویت شرکت های تابعه و استفاده از پتانسیل این شرکت ها در تحقق اهداف بانک اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک و با رفع تحریم ها باید با بانک های متعددی که برخی از آنها  قبل از تحریم وجود نداشتند، رقابت کنیم و این رقابت با حفظ رویکرد و نگاه قدیمی و سنتی امکان پذیر نیست.

وی با اعلام این مطلب که اگر از گذشته درس نگیریم پیشرفت نخواهیم داشت اضافه کرد: تکیه بر تجربه ارزی بانک در سالهای گذشته باید در طول دوره زمانی قبل از لغو تحریم‌ها نقاط ضعف را کاهش داده و نقاط مثبت را تقویت کنیم.

در این نشست سیدرضا علوی مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات عمده ترین فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۳ را  افزایش ۱۸۷ درصدی حجم معاملات مشتریان آنلاین درسال مالی ۹۳ نسبت به سال مالی ۹۲، اخذ مجوز معاملات قراردادهای اتی سهام، حفظ رتبه الف کارگزاری در بورس اوراق بهادار ، اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و افزایش جذب مشتریان آنلاین ذکر کرد.

علوی با اشاره به ترسیم اهداف سال ۹۴ توسط هیات مدیره شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات گفت: ازجمله مهمترین این اهداف توسعه بازار ابزار مشتقه ، ایجاد واحد تحلیل ، ارتقای وب سایت کارگزاری، ارائه خدمات متنوع به مشتریان آنلاین، تاسیس صندوق   ETF، همکاری بیشتر با بانک توسعه صادرات و حفظ و ارتقای رتبه فعلی کارگزاری خواهد بود.

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها