true
اقتصادتهران: استفاده از خدمات بانكي بر پايه فناوريهاي اينترنت، موجب افزايش رفاه و آسايش مردم در يك دهه اخير شده است. دستاوردهاي نوين بانكي با ارائه خدمات غير حضوري همگي علاوه بر تامين امنيت براي بانكها، مشتريان را نيز راضي نگهداشته به طوري كه علاوه بر صرفه جويي در وقت، موجب كاهش هزينههاي سربار آنها گرديده است. اين در حالي است كه ارائه خدمات بر بستر ديجيتال، يكي از مهمترين دستاوردهاي خدمات نوين بانكداري است كه تحولي شگرف در اين حوزه به وجود آورده است.
به گزارش اقتصادتهران، بانك ايران زمين از پيشتازان در حوزه ديجيتال است كه توانسته بسترهاي لازم براي ارائه اين خدمات را به مشتريانش فراهم آورد به طوري كه پس از مدتها برنامه ريزي و انجام تمهيدات لازم، سرانجام اين بانك به زودي از نئو بانك موسوم به فراز رونمايي خواهد كرد. در حال حاضر مشتريان بانك ايران زمين از خدمات نويني نظير دريافت موجودی، صورتحساب (۴ گردش آخر) انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبض (عادی و دستهای)، مشاهده قبوض، سرویس پرداخت (خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری)، مسدودی کارت، پرداخت اقساط تسهیلات و مشاهده خریدها از جمله خدمات دهی اینترنت بانک بهره مند شدهاند و خود را براي ورود به بانكداري تمام ديجيتال اين بانك آماده ميكنند تا علاوه بر سهولت در انجام فعاليتها، مزايا و طعم شيرين بهرهمندي از بانكداري تمام ديجيتال را بچشند.
به طور خلاصه ميتوان گفت كه فراز بخشهای زیادی دارد، امنی چنل (Omni channel)، بوم، کانتینر، کانالهای ارتباطی، مرکز تماس دیجیتال، شعبه دیجیتال، باشگاه مشتریان دیجیتال و دیگر امکانات را شامل شده كه میتواند همه این امکانات را در اختیار دیگر متقاضیان نیز قرار دهد.
يكي از مواردي كه براي بهره مندي مشتريان از خدمات غير حضوري و تمام ديجيتال بانك ايران زمين مطرح بود، مساله احراز هويت است كه با رفع شدن ايرادات مطروحه قبلي و نيز دريافت مجوزهاي لازم و آماده شدن بسترهاي ضروري در اين خصوص، اكنون هيچ منع قانوني نيز براي بومیسازی در اين زمينه وجود ندارد به طوري كه در حال حاضر هم در نسخه موبایل بانک احراز هویت غیرحضوری موجود و فعال است.
به جرات ميتوان گفت كه استفاده از خدمات نوين بانكداري ديگر مثل گذشته به عنوان يك خدمت اضافي يا لوكس مطرح نبوده بلكه ضرورتي است كه همگان به اهميت و مزاياي آن واقف شدهاند به گونهاي كه هر بانكي كه نتواند خدمات مورد نياز مشتريانش را برآورده كند، با از دست دادن مشتريانش مواجه ميشود.
در اين راستا بانك ايران زمين نه تنها خدمات مورد نياز مشتريانش را از مدتها قبل و بر اساس تقاضاها پيش بيني كرده بود بلكه فراتر از آن پا نهاده و نيازهاي آتي مشتريانش را هم مدنظر قرار داده تا در آينده هيچ كمبودي از اين بابت در دريافت فناوريهاي نوين نداشته باشد و در واقع مشتريان بانك با كمترين خلا و كمبودها در اين زمينه مواجه خواهند شد.
به طوري كلي ميتوان گفت كه هدف اصلي در ارائه آخرين دستاوردهاي بانك ايران زمين در حوزه بانكداري الكترونيك و ديجيتال، رضايت بخشي مشتريان بوده است چرا كه با اين امكانات، ديگر هر فرد در هر زمان از شبانه روز قادر خواهد بود به بانك خود از منزل مراجعه كرده و نسبت به رفع نياز بانكي خود اقدام نمايد.
آنچه كه بانك ايران زمين براي مشتريانش به ارمغان آورده، فراتر از يك خدمت بانك است بلكه آرامش و احساس رضايت ارزشمندي است كه مرهون تلاش تيم ديجيتال ماركتينگ بانك ايران زمين است.
با استفاده و بهرهگيري از اين خدمات نوين بانك ايران زمين، پنجرهاي از دنياي ديجيتال بر روي مشتريان گشوده ميشود كه اين حس خوب از طريق انجام عملياتهاي موفق بانكي به مشتري منتقل شده و بدينوسيله ميتوانند به هر آنچه كه از سرويسهاي يك بانك نياز دارند دست پيدا كنند.
با رونمايي از فراز بانك ايران زمين در آيندهاي بسيار نزديك، روز به روز بر خيل مشتريان اين بانك افزوده خواهد شد و فراز بانك به مانند برگ زريني نه تنها بر تاريخ اين بانك بلكه بر سيستم بانك نقش خواهد بست.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=232246
false
true