اقتصادتهران: مدیر بازاریابی و توسعه فروش زامیاد با اشاره به برنامه های توسعه ای این شرکت گفت: رونمایی از اتوبوس 12 متری در نمایشگاه خودروی شیراز نخستین گام بود و توسعه سبد محصولات زامیاد با اضافه شدن چند محصول جدید ادامه خواهد یافت.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از سایپانیوز، آرش سماواتی تصریح کرد: پیرو برنامه ریزی ها و تاکید مدیریت ارشد، امسال برنامههای زامیاد بر توسعه خودروهای مسافری و حمل و نقل عمومی متمرکز شده است.
او افزود: در کنار توسعه محصول یکی دیگر از اهدافی که در زامیاد به دنبال آن هستیم، ایفای وظیفه در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوای شهرها است.
سماواتی ادامه داد: به همین دلیل با اتوبوس 12 متری شهری شروع کردیم. چون در مرحله اول سازمانها برای نوسازی ناوگان شهری از این نوع محصولات استفاده میکنند.
اتوبوس و میدل باس VIP
مدیر بازاریابی و توسعه فروش شرکت زامیاد اضافه کرد: امسال زامیاد تولید اتوبوس 18 متری و یک اتوبوس بین شهری VIP را نیز در دستور کار دارد. دو مدل میدل باس به صورت عادی و خاص هم در برنامه توسعه محصول زامیاد قرار دارند. میدل باس بین شهری که برای حمل و نقل های عادی است. میدل باس VIP هم مورد مصرف خاص دارد و بیشتر در شرکتهای توریستی استفاده میشود.
ون هامون دو گانه سوز
سماواتی با بیان اینکه ون دوگانه سوز هامون نیز در برنامه تولید قرار دارد، افزود: هامون با موتور نیسان و درصد بسیار بالای داخلی سازی تولید خواهد شد.
او تاکید کرد: از یک جهت زامیاد پیرو مسئولیت اجتماعی اش، بحث نوسازی ناوگان فرسوده و کاهش آلایندگی را سرلوحه کار خود قرار داده است و از جهت دیگر سازمانها، شهرداری ها نیز خودشان مشتاق هستند که این کار انجام شود.
رونمایی از کامیونت های 5.5 تن ، ۶ تن و 9.5 تن
مدیر بازاریابی و توسعه فروش زامیاد تصریح کرد: غیر از تولید خودروهای مسافری، به زودی کامیونت ۵/۵تن، ۶ تن را در دو نسخه خواب دار و بدون خواب رونمایی خواهد شد. کامیونت ۹/۵ تن خوابدار هم از دیگر محصولات زامیاد در نیمه ابتدایی سال است که با کاربریهای مختلف اعم از خدمات شهر ی، مسقف، یخچالدار و غیره قابل عرضه خواهد شد.
سماواتی بیان کرد: همچنین با توجه به نیازها و خلاء بازار، شرکت زامیاد در حال کار و برنامه ریزی تولید کامیون 20 تن در رده های کمپرسی و باری است.
مسئولیت اجتماعی زامیاد
او تاکید کرد: تمام این برنامه ها از یک سو در راستای توسعه محصول و نقش آفرینی بیشتر در بازار است و از سوی دیگر زامیاد تلاش می کند که به اندازه خود سهم ویژه ای در بحث نوسازی ناوگان فرسوده و کاهش آلایندگی داشته باشد.
مدیر بازاریابی و توسعه فروش شرکت زامیاد اضافه کرد: البته رسیدن به نقطه مطلوب در خصوص ایفای مسئولیت اجتماعی زمان بر است و شاید چند سال طول بکشد که این کار انجام شود. با این حال باید به شدت تلاش کرد و درصد داخلی سازی را با تکیه بر توان متخصصان داخلی افزایش داد.
او بیان کرد: داخلی سازی نیز تاثیرات مثبت خود را دارد؛ یعنی به شدت می تواند درصد اشتغالزایی را بالا ببرد و هم اینکه با کاهش ارزبری،قیمت تمام شده محصول نیز ارزان تر خواهد شد.
دیدگاه ها بسته هستند.