true
اقتصادتهران: همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک گفت: وظیفه این سامانه امانتداری و انعکاس صحیح پیامهای شهروندان است.
به گزارش امور ارتباطات و روابطعمومی، دکتر پورزرندی ابراز کرد: قدردان زحمات شهروندانی هستیم که از طریق ارتباط با این سامانه در جهت بهبود شرایط و خدمات این بانک سهیم بودهاند و معتقدیم که این عزیزان از برترین مشتریان فعال بانک بوده و شایسته تقدیر هستند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئتمدیره بانک شهر، اظهار داشت: سامانه نظارتی۸۶۵۵ به عنوان نخستین نمونه اینچنینی در شبکه بانکی کشور، از طریق شنیدن صدای مشتریان توانسته است بیش از ۵۰درصد از مشکلات را برطرف کند.
سیدجلال ضیائیان، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک نیز در ادامه گزارشی از روند فعالیت این سامانه در طول عمر یک ساله آن شامل تهیه و تدوین ساختار سازمانی و وظایف سامانه، ایجاد یکپارچگی در حوزه پشتیبانی خدمات مشتریان و نظارت، نصب و راهاندازی سامانههایCall Center و CRM، ایجاد صندوق صوتی مدیران، تشکیل جلسات ارتباط مستقیم و دریافت و پیگیری نزدیک به ۱۸۹هزار پیام از سوی شهروندان ارایه کرد.
بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(۸۶۵۵)، با هدف تحقق شعار محوری”بانک شهر، بانک پاسخگو” با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیتپذیری و پاسخگویی، از تاریخ۲۲ اردیبهشت ماه سال۹۳راهاندازی شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=21692
false
true