true
اقتصادتهران: سامانه ثبت شکایات مردمی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رونمایی شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، این سامانه با حضور مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور رونمایی شد.
بیتالله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی در این آیین با بیان اینکه مسوولان باید از طریق سامانهها و ابزارهای نظارتی مورد نظرارت و بازرسی قرار گیرند، گفت: استفاده از ابزارها و شیوههای نوین میتواند ارتباط موثری بین مردم و مسوولان برقرار کند. هرجا که نگاه مردم محور داشتیم موفق عمل کردیم. بنابراین باید این فضا را برای مردم ایجاد کنیم تا بتوانند نقطهنظرات خود را به ما ارائه کنند. سامانه ثبت شکایات مردمی صندوق بیمه اجتماعی با همین هدف ایجاد شد زیرا معتقدیم که نگاه مردم و نقطهنظرات آنها از روی دلسوزی است و اگر نظراتی نیز درحوزه مدیریت داشتند.
وی با بیان اینکه روابطعمومی پیشانی هر سازمانی است، گفت: در بحث روابطعمومی نیازمند عمقبخشی و تقویت رابطین روابطعمومی استان ها هستیم، معتقدیم اگر صندوق بهخوبی و درستی درمیان جامعه هدف شناسانده شود مردم نیز از آن استفاده خواهند کرد. بنابراین اطلاعرسانی و فعالیت در روابطعمومی بسیار مهم است، زیرا اگر بتوانیم جامعه هدف این صندوق را تحت پوشش قرار دهیم می توانیم در گسترش عدالت اجتماعی گام برداریم.
برقراری از مدیران ستادی درخواست کرد که با نگاه حل مساله و گرهگشایی به مباحث مطرحشده پاسخ بدهند.
سامانه ثبت شکایات مردمی به تحقق دولت الکترونیک، شفافیت حداکثری و سیستم فساد ستیزی کمک میکند
«سید مرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این آیین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سیستم اداری نظام امام و امت هستند و معنای امروزی این سیستم امام و امت ، نظام مردمسالاری دینی است.
وی افزود: معتقدم که سامانه ثبت شکایات مردمی به تحقق دولت الکترونیک، شفافیت حداکثری و سیستم فساد ستیزی کمک میکند و همچنین میتواند به سیستم بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک کند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=229903
false
true