true
اقتصادتهران: شرکت بیمه دی در دوره جدید مدیریتی خود توانسته است با رویکردی متفاوت، نسبت به مقوله مشتری مداری و نیز خلاقیت در صنعت بیمه کشور گامهای استوارتری بردارد.
به گزارش اقتصادتهران، به تازگی، از ۱۷ نماینده فروش برتر این شرکت در مراسمی تقدیر به عمل آمد. این امر که نشانگر اهمیت مدیران مجموعه به یکی از اصلی ترین ارکان شرکت، یعنی نمایندگان و شبکه فروش است، ضمن ارج نهادن به تلاشهای صورت گرفته نشان از عزم جدی برای توسعه فعالیتهای این بخش و نیز توجه ویژه به نمایندگان شرکت بیمه دی محسوب میشود.
این در حالی است که از ۲ محصول شرکت بیمه دی در این همایش رونمایی گردید که این امر نیز سیاست بیمه دی در ارائه خدمات و محصولات متنوع در سبد محصولات بیمهای این شرکت را نشان میدهد.
لازم به ذکر است، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و نمایندگان فروش سراسر کشور این شرکت بیمه برگزار شد.
باتوجه به ضرورت تامین نیاز مشتریان، این شرکت اقدام به توسعه محصولات خود متناسب با وضعیت و نیاز روز بازار کرده است و در همین راستا بیمه دی در این همایش از ۲ محصول جدید خود رونمایی کرد.
این ۲ محصول که در حوزه اتومبیل تعریف شده، بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده است که در راستای تقویت و ارتقای خدمات بیمهای تهیه و وارد مدار مصرف شده است.
شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمهای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است که امروزه مورد توجه بیمه دی قرار دارد و باتوجه به وضعیت بازار بیمههای اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان، محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری طراحی و به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه میشود.
در ادامه مراسم نیز پس از سخنرانی افراد حاضر در جلسه، از ۱۷ نماینده فروش که در مسابقه فروش بیمه دی شرکت کرده بودند که بیشترین امتیاز را در زمینه فروش بیمهنامه کسب کرده بودند تقدیر شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=275619
false
true