اقتصادتهران: گزارش های دریافتی در خصوص عملکرد بانک صادرات ایران در روزهای پایانی سال ۹۴ و ایام تعطیلات آغازین سال ۹۵ حاکی از رضایت عمومی از خدمات این بانک است.
این بانک در راستای افزایش رفاه هموطنان در سراسر کشور نسبت به برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان اقدام نموده بودو در این راستا با تمهیدات اندیشیده شده ضمن ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل ارائه از طریق سامانه های الکترونیکی، علاوه بر افزایش زمان ارایه خدمات در شعب خود در روزهای پایانی سال ۹۴حدود۷۰۰ شعبه را به عنوان شعب کشیک آماده خدمات رسانی به هموطنان نمود و همچنین تعداد ۳۷۶ شعبه این بانک نیز برای ارائه خدمات در روزهای۲و ۳ و ۴ فروردین ماه ۹۵ تجهیز شده بودند که گزارش های اخذ شده در رابطه با عملکرد این شعب و همچنین گزارش های آماری مربوط به درگاه های پرداخت شامل: خود پردازها، دستگاه های پایانه فروش، بانکداری اینترنتی، همبانک، همراه بانک و … حاکی از رضایت عمومی و خرسندی هموطنان از خدمات ارائه شده توسط بانک صادرات ایران بوده است.
گفتنی است این بانک به منظور افزایش دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی نسبت به نصب و راه اندازی حدود ۵ هزار دستگاه خودپرداز در سراسر کشور، صدور بیش از۵۶ میلیون انواع کارت الکترونیکی، نصب ۳۹۰ هزار پایانه فروشگاهی و انجام روزانه حدود ۲۴ میلیون تراکنش الکترونیکی سهم به سزایی در توسعه و تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی کشور دارد.
دیدگاه ها بسته هستند.