شنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

رضایت جامعه راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی است

۱۵ آذر, ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

رضایت جامعه راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی است

اقتصادتهران: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: گفتمان سازی در سطح کشور، ارتباط نظام‌مند با شرکاء اجتماعی و افزایش رضایتمندی جامعه از راهبردهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه فرهنگی است.

به گزارش سازمان تأمین اجتماعی،  “عادل دهدشتی” در یک جلسه با اعضاء کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و کانون‌های بازنشستگان استان تهران گفت: برقراری ارتباط مستمر با شرکاء اجتماعی از مسائل جدی و مورد تأکید سازمان تأمین اجتماعی است و خواست و انتظارات تشکل ها از طریق معاونت فرهنگی – اجتماعی پیگیری می شود.

وی با اشاره به برگزاری برخی از برنامه‌ها در خصوص ارتقاء سواد سلامت بازنشستگان ادامه داد: اطلاع رسانی و فعالیت رسانه‌ای مناسب در رابطه با این برنامه‌ها بسیار حائز اهمیت است و اجراء هر یک از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به نحوی است که بخش اعظم جامعه از اهداف این برنامه ها آگاهی و بهره یابند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفتگو و تعامل مناسب با ذی‌نفعان و نهادهای حاکمیتی را از دیگر مسائل حائز اهمیت در این سازمان برشمرد و افزود: نظرات شرکاء اجتماعی در هر یک از فعالیت‌های سازمان اخذ و مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهدشتی همچنین با اشاره به اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی گفت: باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین تخصیص اعتبارات مورد نیاز اعزام بازنشستگان به این سفر معنوی توسعه یابد.

وی در ادامه از تدوین یک ضابطه‌ به منظور اعطاء تسهیلات بانکی به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: این تسهیلات با همکاری کانون بازنشستگان پرداخت می شود.

“علی اصغر بیات” رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی نیز در این جلسه اظهار داشت: اعضاء کانون‌ بازنشستگان تأمین اجتماعی در سراسر کشور با رای بازنشستگان؛ به صورت ۴ ساله انتخاب می‌شوند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها