اقتصادتهران: بیمه سرمد بالاترین میزان رشد به لحاظ ظرفیت مجاز نگهداری را در صنعت بیمه به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل بیمه سرمد رشد ۱۲۰ درصدی پرتفوی شرکت در ۵ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: بخش عمدهای از ترکیب پرتفوی جذب شده در بازه زمانی مذکور در رشتههای سودده همچون عمر و حوادث بوده است.
دلفراز سرمایه انسانی را قلب تپنده شرکت دانست و تحقق اهداف پیشبینیشده در کلیه رشتهها را مرهون عملکرد مطلوب کارکنان در همه بخشها از یکسو و تعامل مناسب شبکه فروش با ستاد از سوی دیگر عنوان کرد و اظهار داشت: در جهت پیشبرد اهداف و تعالی شرکت میبایست ارتباط دو سویه و سازندهای میان یکایک همکاران وجود داشته باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس آمارهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه سنهاب، بیمه سرمد در شش ماهه نخست سال جاری موفق به کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان به کمتر از یک روز شد، گفت: این در حالی است که متوسط زمان پاسخگویی در صنعت بیمه، ۱۴ روز میباشد.
مدیرعامل بیمه سرمد از کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: در شش ماه نخست سال گذشته مدت زمان پاسخگویی در بیمه سرمد سه روز بود که با همت کارشناسان امور مشتریان، تا پایان همان سال این میزان به دو روز کاهش یافته و در شش ماهه نخست سال جاری به کمتر از یک روز رسید.
دکتر دلفراز، مشتریمداری، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی درست و صحیح به مشتریان و رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان در کوتاهترین زمان ممکن را از مهمترین سیاستهای این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: بیمه سرمد این رویکرد را حفظ و ادامه خواهد داد.
دیدگاه ها بسته هستند.