جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

رشد 15درصدی خدمات الکترونیکی اقتصادنوین

۲۰ تیر, ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

رشد 15درصدی خدمات الکترونیکی اقتصادنوین

در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده کنندگان چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان خرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال ۹۱ بیش از ۱۵ درصد رشد کرد.

تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان خرداد از مرز 2 میلیون و 331 هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان خرداد سال 1391 بیش از 15 درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان خرداد به 832 دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر است و خدمات متنوعی به دارندگان کارت‌ها شبکه شتاب ارایه می‌کند.

بانک اقتصادنوین به منظور کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده به طوری که مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌مندی از این خدمات در تمام ساعات شبانه روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب این بانک تامین کنند.

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها