true
تهران اکونومی: سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه ۶ به ۹۶ درصد از پیام ها و شکایت های شهروندان رسیدگی کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، حمید جوکار، مسئول سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه از رسیدگی به همه پیام ها خبر داد گفت: تاکنون ۴ درصد پیام هایی که رسیدگی به آنها زمانبر است، اجرایی نشده و مابقی پیام های دریافتی مورد رسیدگی کامل قرار گرفته است.
پیام های مربوط به خدمات شهری همچون آبگرفتگی معابر، رفت و روب، فضای سبز و… کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی می شود، اما پیام هایی که مربوط به حوزه شهرسازی، زیباسازی، عمرانی و ترافیک است، رسیدگی به آنها شاید از یک روز تا چند روز زمان ببرد.
به گفته جوکار، امور مربوط به اجرای احکام و ساخت و سازها، ساز وکار خودش را دارد که باید مراحل قانونی خود را بگذارند، از این رو زمانبر است.
مسئول سامانه نظارت همکانی ۱۸۸۸ منطقه درباره آمار پیام ها گفت: از ابتدای سال ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴ ، از مجموع پیام های دریافتی، ۸۹ درصد انتقاد شده که پیگیری و به سرانجام رسیده است، طبق آمار ۸ درصد تشکر و ۳ درصد شکایت ثبت شده است.
وی با اشاره به میزان پیام های هر حوزه افزود: ۴۸ درصد حوزه خدمات شهری، ۱۴ درصد حمل و نقل و ترافیک، ۱۰ درصد مربوط به شهرسازی و ۹ درصد به صورت متفرقه میزان پیام های هر حوزه را به خود اختصاص داده است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=20847
false
true