دوشنبه, ۱ دی , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

رسیدگی به پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی به بانک دی

۱۷ آبان, ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

رسیدگی به پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی به بانک دی

اقتصادتهران: سرپرست بانک دی ضمن مطالعه و بررسی پیام‌ها و درخواست‌هایی که از طریق وب سایت بانک دی وصول شده بودند، دستورات لازم برای اجرای آنها را صادر کرد.

در پی ایجاد بخش «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران» و امکان ارتباط مستقیم این جامعه به مدیرعامل بانک دی، علی‌رضا عاطفی‌فر با بررسی پیام‌های وارده موارد مرتبط به حوزه‌های کاری را به معاونت‌ها و بخش‌های مختلف ارجاع داد.

بانک دی به عنوان یکی از جوان¬ترین و پویاترین بانک‌های خصوصی کشور، به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با هدف شنیدن صدای ایشان و پاسخگویی به سوالات و اطلاع‌رسانی سریع و آسان به آنها، به راه اندازی بخشی در سایت اینترنتی خود با عنوان «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران» کرده اقدام است.

این بخش امکان برقراری ارتباط دو سویه میان مدیرعامل بانک و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فراهم آورده است.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها