×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۰ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد تعیین شد

معرفی مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی شد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، طی مراسمی با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت اقتصاد، محمد شرفشاهی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و جمعی از مدیران و کارکنان وزارتخانه، سید مالک حسینی به عنوان مشاور وزیر و رییس جدید مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد معرفی شد.

این گزارش حاکی است، احمد صادقی گلمکانی طی سخنانی در این جلسه، با تقدیر از زحمات محمد متین رییس سابق مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، سید مالک حسینی را با توجه به سوابق موفق رسانه ای و مدیریتی، فردی مناسب برای تصدی این پست خواند و برای وی در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد.

گلمکانی با اشاره به انتظارات موجود از وزارت اقتصاد به عنوان متولی اصلی اقتصاد کشور و تلاش شایسته تقدیر مسئولان و کارکنان این وزارتخانه برای تحقق این انتظارات، یادآور شد: این زحمات و تلاش بی شائبه، با عملکرد مناسب مرکز اطلاع رسانی وزارتخانه در انعکاس مطلوب آن به جامعه، کارکرد مطلوب و بسیار موثرتری می یابد.

وی افزود: باید به یاد داشته باشیم، مردمی که با برخورداری از شعور کامل، حماسه سیاسی انتخابات ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۲ را آفریدند، هر چه بیشتر در جریان اقدامات، برنامه ها و تنگناهای احتمالی ما قرار بگیرند، همنوایی بیشتری با اهداف تعریف شده وزارتخانه خواهند داشت.

صادقی گلمکانی با توانمند خواندن کارکنان مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، در عین حال با توجه به پیچیدگی و حساسیت وظایف تعریف شده این مرکز، بر لزوم توجه بیش از پیش به امر آموزش نیروی انسانی در آن تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی در این جلسه، با تقدیر از زحمات و خدمات محمد متین رئیس پیشین این مرکز و تشکر از حسن اطمینان وزیر اقتصاد به خود، بر اهمیت اطلاع رسانی مناسب در خصوص عملکرد، برنامه ها و اهداف وزارتخانه تاکید کرد.

حسینی با بیان اینکه “روابط عمومی پهنه ای است که از مدیریت بحران تا مدیریت رفتار مدیران را شامل می شود” اظهار داشت: برای نزدیک شدن به چنین کارکردی، باید نگاه سنتی خودمان به رسانه ها و مخاطبان را تغییر بدهیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches