true
مراسم توديع و معارفه رئيس پيشين و رئيس جديد اداره روابط عمومي و تبليغات بانک تجارت طي مراسمي با حضور مشاور عالي مديرعامل اين بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي بانک تجارت، ناصر صنعتينژاد با حضور در اين مراسم گفت: تغييرات مديريتي همواره در هر مجموعه ميتواند به افزايش پويايي و نشاط آن منجر شود.
مشاور عالي مديرعامل بانک تجارت ارائه يک تصوير واقعي، شفاف و مثبت از اين بانک را از مهمترين وظايف روابط عمومي برشمرد و گفت: افزودن بر گستره مخاطبان پيامهاي بانک، آگاهي از نظرات مشتريان و پاسخگويي مناسب به درخواستهاي آنان بايد همواره مدنظر مسئولان روابط عمومي باشد.
وي تقويت فرايندهاي مشتريمدار و افزايش همبستگي در خانواده بزرگ بانک تجارت را از مهمترين وظايف اداره روابط عمومي دانست و ابراز اميدواري کرد انتصاب جديد در اداره روابط عمومي به سود روندهاي اطلاع رساني و پاسخگويي در بانک تجارت و افزايش رضايتمندي مشتريان و همکاران منجر شود.
ناصر صنعتينژاد در سخنان خود همچنين ضمن تاکيد بر پويايي و پيشرفت مستمر در فعاليتهاي اداره روابط عمومي، از زحمات محمدرضا غفوري، رئيس پيشين اداره روابط عمومي بانک تجارت تقدير و همچنين براي ابراهيم کاظمپور، رئيس جديد اين اداره آرزوي موفقيت و پيروزي کرد.
در ادامه اين مراسم غفوري، رئيس پيشين اداره روابط عمومي با اشاره به توفيقات اين اداره در سالهاي اخير گفت: با توجه به سابقه و تجربيات آقاي کاظمپور در اداره روابط عمومي و ارتباط وي با بدنه بانک حضور وي در راس اين اداره يک فرصت مغتنم براي تداوم پيشرفتهاي اداره روابط عمومي است.
همچنين کاظمپور، رئيس جديد اداره روابط عمومي بانک تجارت نيز در اين مراسم ضمن تقدير از زحمات رئيس پيشين، بر حاضر به کار بودن مجموعه روابط عمومي تاکيد کرد و گفت: اداره روابط عمومي بانک تجارت به عنوان حلقه واسط مشتريان و مجموعه بانک همچون هميشه تمام تلاش خود را براي پاسخگويي سريع و مناسب به مشتريان خواهد کرد و حداکثر همت خود را بر رضايت مشتريان و تعالي بانک قرار ميدهد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=4375
false
true