true
اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درنشست دبیرشورایعالی مناطق آزاد با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروز ۱۴۰۳ کیش، همدلی و مشارکت خوب همه بخشهای دست اندر کار را عامل میزبانی شایسته از گردشگران برشمرد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش، رحیم سرهنگی در نشست دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروز ۱۴۰۳ کیش ضمن تبریک ماه مبارک رمضان وسال جدید، به تشریح برنامه ریزیهای انجام شده برای میزبانی از گردشگران نوروزی پرداخت وگفت: از نخستین جلسه ستاد نوروزی بحث تکریم گردشگران جزو اولویتها بوده است و یکی از مواردی که امسال باعث شد ضریب رضایتمندی افزایش یابد بررسی وتحلیل مشکلات سالهای گذشته واقدام برای رفع این نواقص و مشکلات بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: تمامی فعالیت های امسال با مشارکت خوب همه مدیران و نهادهای دست اندرکار و برمبنای تقسیم امور و وظایف انجام شده است و با توجه به اینکه نوروز ۱۴۰۳ شاهد افزایش تعطیلات و توزیع سفرها هستیم خداوند را شاکریم که تا امروز میزبانی ایمن و شایستهای از گردشگران داشتهایم.
وی تصریح کرد: درنوروز امسال با وجود افزایش تعداد گردشگران در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، به واسطه همدلی وهمکاری خوب همه اعضا و نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی وتمامی حوزههای درمانی، خدماتی واصناف به ویژه حمایتهای ارزشمند نهاد امامت جمعه علاوه بر آرامش و امنیت، شاهد رونق وبرکت درجزیره کیش هستیم و تلاش می کنیم این رونق در تابستان نیز با برنامه ریزیهایی که در دست انجام است ادامه یابد.
سرهنگی تاکید کرد: اگرچه کاستیها و نقص هایینیز وجود دارد اما درسایه مشارکت و همدلی در تلاش هستیم این نواقص برای سال آینده از بین بروند.
وی اظهار داشت: نوروز امسال در برخی بخشها نگرانیهایی داشتیم از جمله ترمینال جدید فرودگاهی کیش که برای اولین بار میزبان این حجم از گردشگران بود و یا در بندرگاه مسافری افزایش ۲۶ فروند شناور که نیاز به هماهنگی های زیادی داشت تا خدمات منظم وشایسته ای به گردشگران ارائه کنند وبسیاری موارد دیگر که به لطف خداوند و درسایه تلاش تیمی تاکنون به خوبی انجام شده تا به نحو شایسته پذیرای مسافران جزیره کیش باشیم .
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی همه دست اندرکاران ستاد نوروزری تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که با توجه به تعطیلات، هنوز دو پیک سفر دیگر درپیش داریم و باید نظارت ها وپاسخگویی به شهروندان و گردشگران در اولویت باشد. دربحث حملونقل عمومی و خدمات گردشگری نظارت ها ورسیدگی به شکایات مردم مد نظر قرار گیرد و مراقب باشیم با افزایش گردشگران از برند کیش وتصویر زیبای کیش غافل نشویم تا گردشگران با خاطره خوش جزیره کیش را ترک کنند.
گفتنی است دراین نشست اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروز ۱۴۰۳ کیش، نهادهای نظامی وانتظامی جزیره، نماینده دادستان کیش و مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر، گزارشی از عملکرد و اقدامات خود از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ به دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور ارائه دادند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=280434
false
true