×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تکریم مشتری اولویت اصلی پست است

اقتصادتهران: حلال خور عضو هیات مدیره شرکت پست در جلسه شورای اداری پست خراسان شمالی بر اهمیت جایگاه مشتری و حفظ کرامت وی نزد شبکه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، حلال خور عضو هیات مدیره پست همزمان با روز چهارشنبه سوم شهریور ماه  طی سفر به استان خراسان شمالی از بخش های مختلف این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در ادامه در جلسه شورای اداری پست استان با حضور هزار جریبی سرپرست، روسا و کارکنان این اداره کل شرکت نمود.

حلال خور در این جلسه با اشاره به  اهمیت مشتری نزد شبکه، اصل مشتری مداری و رضایت آنها را هدف و غایت همه اقدامات پست دانست.

عضو هیات مدیره ضمن تشکراز همکاران استان خراسان شمالی افزود: مصوبه ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران فصلی نوین برای شرکت پست به شمار می رود و باید خود را برای توسعه فعالیت های جدید در فضای کسب و کار آماده و تجهیز نماییم.

وی همچنین وضعیت شبکه را با شرایط موجود امیدوارکننده ارزیابی کرد و گفت:باید نوآوری را اساس فعالیت‌ها و خدمات خود نموده تا بتوانیم در بازار باقی بمانیم وگرنه رقبا از ما پیشی گرفته و پیروز میدان خواهند بود.

حلال خور افزود: با اساسنامه جدید وظایف شبکه سنگین تر گشته و باید پرکارتر از گذشته فعالیت نماییم.

وی با تاکید بر این که باید به سرعت نقاط ضعف و کاستی‌ها را مرتفع نموده و زیرساخت های الکترونیکی را تقویت نموده و توسعه بخشیم بیان داشت: امروزه در تمامی بخش ها خدمات الکترونیکی به سرعت جایگزین خدمات فیزیکی می شود و پست نیز باید تمامی خدماتش را به این سو سوق داده تا بتواند سرعت و دقت خدمات را ارتقا بخشیده و همچنین رضایت مشتریان را فراهم نماید.

حلال خور ادامه داد: عامل اصلی ارتقای کیفیت در هر سازمانی کارکنان آن سازمان هستند که امید است با نگرش سیستمی همکاران استان خود را به لحاظ ذهنی و اجرایی هماهنگ شبکه و به روز نمایند.

وی با تاکید بر این که شبکه باید بر حمل و نقل،انبارداری و توزیع تمرکز نماید افزود: باید طوری برنامه ریزی گردد تا خدمات دارای ارزش افزوده نظیر تجارت الکترونیک و پست لجستیک به سرعت توسعه یابد.

حلال خور همچنین ارایه خدمات کالا محور را برای پست استان راهگشا دانست و بیان داشت: با توجه به محصولات بومی استراتژیکی که در استان وجود دارد پست می تواند از این فرصت به نحو مطلوب استفاده نماید.

وی بر کسب سهم بیشتر از بازار تاکید کرد و گفت: با حفظ مشتریان فعلی به دنبال استفاده از فرصت ها و کشف بازارهای جدید باشیم.

ضمناً در این جلسه هزارجریبی سرپرست پست استان گزارشی از عملکرد استان ارائه نمود.

در این جلسه سایر حاضرین نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

گفتنی است حلال خور همچنین طی نشستی با برخی از مشتریان کلان استان دیدار کرد.

همچنین در این جلسه  سه تفاهم نامه پست استان و شهرداری آشخانه، حج و زیارت و ثبت اسناد منعقد و مبادله گردید.

در پایان جلسه با اهدای لوح  از مشتریان کلان پست استان  تقدیر گردید.

براساس این گزارش سرویس خدمات ویژه شهروندی خوش (۱۹۳) در مرکز استان توسط عضو هیات مدیره مورد بهره برداری قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches