سه شنبه, ۲۵ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

توسعه بانکداری الکترونیکی، سرلوحه اقدامات بانک ملی

۲۶ خرداد, ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

توسعه بانکداری الکترونیکی، سرلوحه اقدامات بانک ملی

اقتصادتهران: با گذشت یک سال و نیم از راه‌اندازی سامانه «بام» بانک ملی ایران، بیش از یک میلیون نفر به عضویت آن در آمده‌اند.

بانک ملی ایران اعلام‌کرد: «بام» اکنون به یک سامانه پرمخاطب تبدیل شده و دلیل آن هم کاربردهای فراوانش است. کاربر «بام» تقریبا از حضور در شعبه برای انجام هر عملیات بانکی بی‌نیاز است.

دریافت صورت‌حساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم‌کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه‌ها تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.

کاربر «بام» در هر لحظه که به اینترنت دسترسی داشته باشد، می‌تواند از دو روش مراجعه به سایت و یا راه‌اندازی اپلیکیشن، از خدمات آن استفاده کند.

پیش از این نیز البته بانک ملی ایران خدمات الکترونیکی متنوعی داشته، اما از آنجا که «بام» خدمات منحصر به فرد و جدیدی ارائه کرده، همه توجه‌ها روی آن است.

کمپین تبلیغاتی بزرگ بانک ملی ایران نیز بر همین موضوع متمرکز شده است. این روزها در رسانه‌ها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، نام «بام» مرتب شنیده و دیده می‌شود.

محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به همین موضوع عنوان کرد: بانک ملی ایران از دیرباز رویکرد «بانکداری دیجیتالی» داشته، اما در این زمینه تبلیغات چندانی نداشته است.

به گفته وی سامانه بام دارای خدمات و قابلیت‌های منحصر به فردی برای مشتریان است.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها