جمعه, ۲۸ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

توانمندسازی شبکه فروش بیمه‌ کوثر

۶ اسفند, ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

توانمندسازی شبکه فروش بیمه‌ کوثر

اقتصادتهران: مدیر امور نمایندگان بیمه‌کوثر گفت: ساماندهی، توانمندسازی و گسترش شبکه فروش با تکیه بر تعامل، یکدلی و پشتکار مدیران، کارکنان و نمایندگان تحقق می‌یابد.

معصومه نجات‌بخش مدیر امور نمایندگان بیمه‌ کوثر، افزایش ارتباط دوسویه میان ستاد و نمایندگان با بیان پیشنهادها و انتقادهای سازنده و اجرایی می‌تواند آینده‌ای با فروش بیشتر، تنوع بهتر و خسارت کنترل شده را برای شرکت رقم بزند.

مدیر امور نمایندگان بیمه‌کوثر با بیان اینکه در حال حاضر رتبه‌بندی نمایندگان با هدف ساماندهی، تقدیر، تفویض اختیار و قطع همکاری با برخی از نمایندگان انجام شد، یادآوری کرد: در سال آینده درجه‌بندی نمایندگان برمبنای شاخص‌های کمی و کیفی نظیر ویژگی‌های مکان و نظم ظاهری دفتر، تابلوی نمایندگان، منابع‌انسانی فعال در دفتر نمایندگی، شرکت در دوره‌های آموزش ضمن خدمت، انضباط و نظم اداری و مالی و سایر شاخص‌ها صورت می‌گیرد.

وی کسب دانش و مهارت‌ لازم متناسب با نیازهای هر استان و شهر را عامل توفیق نمایندگان برشمرد و گفت: با وجود بازارهای متنوع و رقابتی پیش‌رو، نمایندگان با بهره‌مندی از برنامه‌هایی مبتنی بر شناخت و منطبق بر سیاست‌های فروش شرکت می‌توانند زمینه‌های رشد و پیشرفت خود و در نهایت شرکت را فراهم آورند.

مدیر امور نمایندگان بیمه کوثر تاکیدکرد: ارائه خدمات رفاهی و تسهیلات و نیز تفویض حدود اختیار به نمایندگان براساس درجه کسب شده و توانمندی نمایندگان در سال آینده عملیاتی می‌شود.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها