×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجربه بهبود فرایندهای کسب‌وکار با Simply Desk

اقتصادتهران: امور نمایندگان شرکت ارتباط امن، محصول جدیدی تحت‌عنوان Simply Desk ارائه می‌کند که با محوریت تحلیل‌های نیازسنجی صورت‌گرفته برروی سازمان‌های امروز کشور در جهت بهبود فرایندهای کسب‌‌وکار عرضه شده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت ارتباط امن، این شرکت به‌عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکارهای فناوری اطلاعات و امنیت، ابزار Simply Desk را عرضه کرده است. Service Desk یا همان میز خدمت در فضای امروزین کسب‌وکار، دغدغه‌ مدیرانی است که به بهبود فرآیندها، شفافیت عملکرد سازمانی، صرفه‌جویی مالی و زمانی، کسب مزیت رقابتی و جلب رضایت مشتریان خود می‌اندیشند.

Simply Desk ابزاری است جامع و مبتنی بر نسخه‌ سوم ITIL که به سفارش شرکت PCI فرانسه و توسط توسعه‌دهندگان و طراحان برجسته‌ ایرانی با محوریت تحلیل‌های صورت‌گرفته از نیازهای سازمان‌های امروز کشور ارائه شده است.

به‌گفته واحد امور نمایندگان شرکت ارتباط امن، ازجمله منافع و مزایای نرم‌افزار Simply Desk برای کاربران نهایی این است که کاربر اطمینان خواهد داشت که هر مسئله ثبت شده و در حال حل‌شدن است. کاربر خدمات بهتری دریافت می‌کند و به اطلاعات پایگاه دانش به صورت online دسترسی خواهد داشت. همچنین کاربر می‌تواند از اینترنت برای ثبت و چک‌کردن پیشرفت حل مسائل خود استفاده کند. کاربر از Simply Desk به‌صورت اتوماتیک درباره روند انجام کار، ایمیل اطلاع‌رسانی دریافت می‌کند. این نرم‌افزار از گردش مکرر موارد و مسائل تکراری جلوگیری خواهدکرد و این اطمینان وجود دارد که موردی نادیده گرفته نمی‌شود.

کارمندان و کاربرهای نرم‌افزار  SimplyDeskنیز از مزیت‌های این نرم‌افزار بی‌بهره نخواهند بود. ساختار روند کاری منظم و یکپارچه برای تمامی فعالیت‌ها درSimply Desk ، لینک کردن هوشمند کارها و کمک گرفتن از پایگاه داده اطلاعات برای حل و فصل کارها، مدیریت صف بر اساس قوانین، افزایش خودکار (Automated escalation) به‌منظور پشتیبانی ازجمله این مزایا هستند.

مدیران نیز با SimplyDesk امکان همگام بودن با اصول ITIL برای مدیریت خدمات برتر، روش اتوماسیون برای اجرای افزایش خودکار Simply Desk، گزارش‌گیری آماری و روندی برای شناسایی مشکلات و بهبود بازدهی و ارائه خدمات برتر به کاربران خواهند داشت.

استفاده از این نرم‌افزار در سازمان‌ها موجب افزایش بازده مفید (up-time) برای کارمندان با بهره‌وری، به‌حداقل رسانیدن مشکلات با تکنولوژی و حل‌وفصل به‌موقع مسائل، استفاده اهرمی از اینترنت برای پشتیبانی کاربران از راه دور و بازگشت سرمایه (ROI) مثبت از سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار مدیریت خدمات می‌شود.

به‌گفته کارشناسان شرکت ارتباط امن، امکان استقرار بر روی Cloud و ارائه‌ محصول به‌صورت SaaS برای نخستین‌بار در کشور توسط این محصول امکان‌پذیر شده است.

بهره‌گیری از روال توسعه‌ نرم‌افزار چابک (Agile) برای افزایش حداکثری رضایت مشتری، طراحی کاربرپسند مترو برمبنای ۱۵ سال تجربه‌ کاربری، تجربه‌ ارائه و فروش در بازارهای بین‌المللی ازجمله فرانسه، کانادا وآفریقای جنوبی و مدیریت چندفرهنگی و چند زبانه (فرانسه، انگلیسی و فارسی) از قابلیت‌های انحصاری Simply Desk است.

شرکت ارتباط امن به‌عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات، رایانش ابری و محیط‌های مجازی فعالیت دارد و علاقه‌مندان به کسب نمایندگی و یا خرید این محصول می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل این شرکت به نشانیChannel@ertebateamn.com در ارتباط باشند و یا با شماره‌های ۸۸۷۴۷۳۷۹ ۰۲۱- ۸۸۵۳۲۹۳۲ ۰۲۱ تماس بگیرند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches