×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
بهمن ۴, ۱۴۰۳, ۷:۴۸ ق٫ظ
true
true
تاکید مدیرعامل جدید بانک دی بر تحقق و تداوم سودآوری

برات کریمی، مدیرعامل بانک دی که از اول بهمن ماه سکان هدایت این بانک را به دست گرفته است در نخستین نشست رسمی شورای مدیران به ضرورت اهتمام مضاعف و اتحاد تمامی کارکنان برای ایجاد تحول در مسیر سودآوری بانک تاکید کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی در اولین روز کاری در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک، اعتماد حداکثری سهامداران را مسئولیت سنگینی دانست و یادآور شد که مدیران و کارکنان باید تلاش کنند به نحو احسن پاسخگوی این حسن اعتماد باشند و انگیزه خود را برای قبول این مسئولیت خطیر و حضور دوباره در بانک دی، شوق خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان قشر ارزشمند این کشور و تلاش برای بهبود وضعیت بانک در شاخص‌های عملیاتی و ارتقای جایگاه آن در نظام بانکی بیان کرد.

وی با اشاره به دستاوردها و اقدامات موثر در دوره مدیریت قبلی خود در بانک دی، ایجاد بهبود در شرایط بانک با صفر شدن استقراض از بانک مرکزی، کاهش شیب زیان آوری تا صفر شدن زیان انباشته، سودآور شدن بانک از محل درآمدهای مشاع و غیرمشاع، ایجاد سود عملیاتی، کاهش قیمت تمام شده پول و استانداردسازی نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) را جزو مهم‌ترین اولویت‌های کاری هیئت‌مدیره برشمرد و تاکید کرد که دستیابی به این اهداف و برون رفت از وضعیت موجود با تکیه به سرمایه انسانی ارزشمند و متخصص بانک امکان‌پذیر خواهد بود.

کریمی با اشاره به این‌که بزرگ‌ترین مزیت رقابتی سازمان‌ها داشتن سرمایه انسانی توانمند است گفت: سرمایه انسانی، مهم‌ترین رکن یک سازمان است که می‌تواند مبنایی برای نوآوری فراهم سازد و در سطح وسیع به رشد اقتصادی منجر شود و یکی از مهم‌ترین امتیازات بانک دی داشتن سرمایه انسانی جوان، خلاق، متخصص و با انگیزه به عنوان کارآمدترین منابع موجود در نظام بانکی کشور است که می‌تواند هر ناممکنی را در مسیر تحول، ممکن کند.

مدیرعامل بانک دی در این نشست به ضرورت تکریم همکاران و التزام به شایسته‌سالاری در محول کردن مسئولیت‌ها تاکید کرد و گفت: تقویت و توسعه سرمایه انسانی و توجه به این سرمایه ارزشمند، زمینه‌ساز بهبود وضعیت بانک، ارتقای سطح کیفیت خدمات و نیز افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و سهامداران خواهد بود و خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران باید از وظیفه‌محوری صرف به باورمندی و یک فرهنگ در سازمان تبدیل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches