true
اقتصادتهران: شیوه رفتار با بازنشستگان در ایجاد انگیزه برای کارکنان سازمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بیمه مرکزی در این خصوص دستاوردهای درخشانی داشته است.
به گزارش اقتصاد تهران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر سلیمانی در دیدار با رییس و اعضای کانون بازنشستگان این سازمان ضمن اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه تمامی مدیران کانون پیش از این در هیات عامل بیمه مرکزی فعالیت داشتند و به همین دلیل با ظرفیت ها و همچنین محدودیتهای نهاد ناظر، آشنایی کافی دارند.
رییس کل بیمه مرکزی این درک و شناخت کانون از قوانین بالادستی و آیین نامههای نهاد ناظر را عامل موثری برای تسریع در ارائه تسهیلات به بازنشستگان دانست و گفت: هر تشکلی برای پیمودن مسیر موفقیت به انسجام و همگرایی نیاز دارد که این همراهی در کانون بازنشستگان بیمه مرکزی مشهود است.
وی رضایتمندی بازنشستگان را از اولویت اهداف بیمه مرکزی اعلام کرد و اظهار داشت: بالارفتن سطح رفاه بازنشستگان در کارکنان فعلی نهاد ناظر نیز ایجاد انگیزه میکند.
رییس شورای عالی بیمه اصل “مشاوره پذیری” را از مهمترین اصول مدیریتی دانست و افزود: تاکنون نظرات کارشناسی اعضای کانون در تصمیم گیریها و تصمیم سازیهای نهاد ناظر بسیار موثر بوده و تلاش ما این است که در آینده حجم همکاریها در قالبهای گوناگون نظیر تشکیل کارگروه ها و شوراهای مشورتی افزایش یابد.
دکتر غلامرضا سلیمانی در پایان، بر تسریع روند یکسان سازی حقوق و مزایای بازنشستگان و کارکنان تاکید کرد و از مدیران خود خواست تا برای رضایت حداکثری این قشر شریف بیشتر تلاش کنند.
گفتنی است در این دیدار، دکتر جواد فرشباف، رییس کانون بازنشستگان بیمه مرکزی و اعضای دیگر این کانون به طرح دیدگاههای خود پرداختند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=188404
false
true