شنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

بیمه دی فعل خواستن را با بهترین عملکرد فروش به توانستن تبدیل کرد

۲۴ تیر, ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۴

بیمه دی فعل خواستن را با بهترین عملکرد فروش به توانستن تبدیل کرد

شرکت بیمه دی از زمان تغییر مدیریتی در سال گذشته و با رویکردی کاملا تعاملی با تمامی حوزه‌های از جمله خبرنگاران، اصحاب رسانه، شبکه فروش و نمایندگان و نیز از همه مهم‌تر کارکنان خود توانست برنامه‌های کوتاه مدت خوبی را در همین مدت کوتاه در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد. یکی از این موارد تبدیل شدن به رتبه نخست در شاخص فروش و سهم بازار بود که با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده و نیز اقدامات اجرایی توانست به این مهم در بهار امسال دست پیدا کند.

به گزارش اقتصادتهران، بدون شک انسجام سازمانی، تعریف هدفمند سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی، شفافیت در فعالیت و نیز اهتمام و سختکوشی تیم اجرایی در این موفقیت نقش اساسی داشتند.

نظام اطلاع رسانی شرکت بیمه دی از یکسو و نظام پاسخگویی آن نیز از سوی دیگر همگی دست به دست هم داد تا شرکت بیمه دی که زمانی یکی از شرکت‌های بحران زده کشور محسوب می‌شد اکنون به نقطه امید بسیاری از بیمه گزارانش تبدیل شود. مجموعه اقدامات این شرکت اعم از تحت پوشش قرار گرفتن خانواده‌های شهدای حمله اخیر رژیم منحوس صهیونیستی تحت پوشش این شرکت و نیز آغاز تعامل با فدراسیون فوتبال به تبع قرارداد مدیرعامل این شرکت با رییس فدراسیون فوتبال همگی نشان از عزم جزم این شرکت برای گسترش فعالیت‌های خود در سرتاسر حوزه‌های مختلف دارد چرا که مهم‌ترین هدف در این مسیر بر اساس رضایتمندی مشتریان که همانا بیمه گزاران هستند پایه گزاری شده است.

به طور حتم یکی از نقاط قوت این شرکت پاسخگویی ۱۶۷۱ شرکت بیمه دی طی جنگ دوازده روزه بود که این امر علاوه بر نمایش تعهد این شرکت به بیمه گزاران، نماد پاسخگویی دقیق و مؤثر این سامانه بود که به افزایش اعتبار شرکت بیمه دی منجر شد.

شرکت بیمه دی در سه ماه نخست امسال توانست بیش از 34 همت فروش به دست آورد که در نوع خود بینظیر است و از این حیث در میان تمامی شرکت‌های بیمه کشور رکوردار شد به طوری که این رقم در مقایسه با مدت مشابه این شرکت یعنی در سه ماه سال گذشته حکایت از رشد 73 درصدی دارد.

به نظر می‌رسد با توجه به افق‌های روشنی که این شرکت برای سال 1404 خود ترسیم کرده است دورنمای بسیار موفقی برای بیمه‌گزاران در سال 1404 متصور باشد.

لازم به ذکر است صرفا تحقق بودجه پیش بینی شده در فروش به عنوان هدف اصلی توسط این شرکت پیگیری نمی‌شود بلکه پرتفوی سودآور اولویت مدیران ارشد اجرایی این شرکت بوده که در برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی بدان اشاره شده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها