اقتصادتهران: بیمه دانا در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی در محور “پاسخگویی به رسانه ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی” برتر شناخته شد.
این جشنواره از سال ۸۳ هر ۲ سال یک بار برگزار می شود. موضوعیت برگزاری جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی برگرفته از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در سال ۸۳ است که این سال را سال پاسخگویی سه قوه به ملت ایران نامیدند. بر این اساس دستگاههای برتر از سه محور متفاوت، با داوری هیات علمی ۲۴ نفره از اساتید برجسته دانشگاههای کشور به جامعه معرفی شدند.
در پایان ششمین جشنواره، بیمه دانا، سازمان تامین اجتماعی، وزارت علوم و بانک کشاورزی به ترتیب حائز رتبههای برتر در محور پاسخگویی به رسانهها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی به مراجعین اداری شدند.
در لوح سپاس جشنواره چنین آمده است:
جناب آقای دکتر بیژن صادق
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دانا
حضور در رقابت خدمت رسانی حاکی از عملکرد شایسته و دستاوردهای ارزشمند شرکت کنندگان آن است، بدینوسیله کسب رتبه برتر در حوزه “اصلاح الگوی خدمت” در این جشنواره را حضورتان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمت و سربلندی را برای مسئولین گرانقدر آن شرکت مسألت دارم.
دیدگاه ها بسته هستند.