true
اقتصادتهران: حراج استثنایی بلکفرایدی (Black Friday) ششم و هفتم آذر برابر با ۲۷ و۲۸ نوامبر همزمان با سایر کشورهای جهان برای نخستین بار توسط بامیلو در ایران برگزار شد و کاربران ایرانی طی ۴۸ساعت بیش از ۵۰ هزار کالا را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کردند.
به گزارش روابطعمومی بامیلو، سفارشهای ثبت شده در حراج بلکفرایدی بامیلو ۱۵ برابر روزهای عادی بود و طی دو روز بامیلو بیش از هفت میلیون بار بازدید شد. در این حراج کالاهایی که تخفیف خاص داشتند طی چند ثانیه خریداری شدند. . رکورد خرید”۲۰ کالا در ثانیه”در مورد برخی از کالاهای خاص یکی از تجربههای خاص بامیلو در این حراج استثنایی بود.
بامیلو طی دو روز، حدود هفت میلیون بار بازدید شد که از میان این بازدیدکنندگان حدود ۷۸درصد مرد و ۲۳درصد زن بودند. در ضمن بیش از ۳۸درصد از کاربران بین ۲۵تا۳۴ سال سن داشتند که بیشترین کاربران علاقمند به حراج بلکفرایدی بهشمار میروند.
طبق آمار جمعآوری شده کاربران شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز بیش از دیگر کاربران خرید کردهاند. بیشتر کاربران بهطور میانگین ۱۷دقیقه در بامیلو توقف داشتند؛ اما روی برخی از محصولات توقف بسیار بیشتر بوده است. جالب است بدانید بیش از پنج هزار نفر قبل از فروش پلی استیشن روی صفحه مورد نظر در انتظار بودند و هرکدام بهطور متوسط بیش از ۳۰دقیقه در وبسایت بامیلو حضور داشتند.
در میان کالاهایی که در بلکفرایدی خریداری شدهاند، پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی بیشترین تقاضا را داشته است. ۴۵درصد از سفارشهای بلکفرایدی متعلق به پوشاک و ۱۷درصد به لوازم آرایشی، بهداشتی و شخصی تعلق دارد.
۷۷درصد از کاربران از طریق کامپیوتر شخصی، ۱۸درصد از طریق گوشی تلفنهمراه و ۵ درصد از طریق تبلت از بلکفرایدی بامیلو خرید کردهاند و از میان کاربران موبایل، بیشترین سهم متعلق به گوشیهای سامسونگ، آیفون و هوآوی بوده است.
تجربه بلکفرایدی در بامیلو همچون دیگر فروشگاههای جهان، تجربه موفقیتآمیزی بود، رامتین منزهیان، رییس هیئت مدیره شرکت ایده نوین تجارت روماک، مالک بامیلو با اشاره به این موفقیت گفت: «این حراج استثنایی گام موثری برای بامیلو بوده و حتما در سالهای آینده بسیار بهتر و گستردهتر از امسال برگزار خواهد شد و این نوع از فروش به شیوهای نوین در خردهفروشی ایران تبدیل خواهد شد.» او ادامه داد: «بامیلو بهعنوان نخستین فروشگاه در ایران این حراج را به مردم معرفی کردهاست و این اقدام باعث خواهد شد در سالهای آینده دیگر فروشگاهها نیز از این روش برای ایجاد امکان خرید بیشتر مردم استفاده کنند.»
درباره بامیلو
مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقهمند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است. بسیاری از تأمینکنندگان کالا نیز به دلیل پهناور بودن کشور و ناهمگون بودن بافت بازار و هزینههای بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار فروش دسترسی ندارند؛ بامیلو جایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم میرساند. وبسایتی که از یک طرف به فروشندگان اجازه میدهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز به سرمایهگذاری در بخش فناوریاطلاعات و بازاریابی به فروش برسانند و ازسوی دیگر امکان خرید محصولات متنوع را به قیمت واحد برای همه ایرانیان در هر نقطه از ایران ممکن میسازد. برای خرید در بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران به www.bamilo.com مراجعه کنید.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=32060
false
true