×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه سرمد این‌بار به گیلان رفت

تهران اکونومی:  با افتتاح شعبه سردار جنگل در استان گیلان، تعداد شعب بیمه سرمد به ۹ شعبه افزایش یافت.

مدیر عامل شرکت بیمه سرمد، در مراسم افتتاح نهمین شعبه ای شرکت بیمه ای، با ابراز خرسندی از سهولت دسترسی به خدمات بیمه ای گفت: به واسطه این موضوع، فرهنگ بیمه و استفاده از خدمات بیمه ای نیز توسعه خواهد یافت.هادی با اشاره به اینکه، افزایش شعب و نمایندگی ها، اقدامی مشتری مدارانه است، گفت: هر سازمان جدیدی در پی رفع نیازهای اعضای جامعه آن به وجود می‌آید و به همین دلیل ما نیز به عنوان یک عضو جدید در صنعت بیمه، باید به فکر پرکردن خلاءهای بیمه ای مورد نیاز مردم باشیم.وی ادامه داد: از میان برداشتن خلاءهای موجود، منجر به افزایش تعداد مشتریان و بهره مندی ذینفعان شرکت به لطف احترامی، که برای مشتری قائل می‌شویم، خواهد شد.

مدیر عامل بیمه سرمد هدف از تأسیس بیمه سرمد توسط سهامداران این شرکت را دسترسی به جامعه بزرگی از مشتریان و پاسخگویی به نیازهای بیمه ای آنان دانست و تصریح کرد: ما می‌توانیم با استفاده از رشته ها و محصولات بیمه ای موجود، موارد بیمه ای قابل توجهی را تحت پوشش قرار دهیم و با دریافت مستمر بازخورد نظرات بیمه گذاران و بیمه شدگان، پوشش های بیمه ای و خدمات خود را توسعه و بهبود ببخشیم.هادی ادامه داد: به عنوان مثال بسیاری از افراد که از بانک ها وام می‌گیرند و در حین پرداخت اقساط به هر دلیلی فوت می‌کنند، پرداخت اقساط باقی مانده تسهیلات دریافتی شان، باعث گرفتاری بازماندگان و ضامنین و حتی بروز مشکلات خانوادگی و اجتماعی می‌شود، در حالیکه اگر وام گیرنده از مزایای بیمه عمر مربوط به تسهیلات باخبر باشد، از روی میل و اختیار تسهیلات خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد و این خدمت موجب وفاداری و رضایت او و اطرافیانش نسبت به بیمه خواهد شد.مدیر عامل بیمه سرمد در پایان با بیان اینکه تلاش ما در بازار در راستای توجه به نیازهای مشتریان است، اظهار داشت: در صنعت بیمه حرفه ای خواهیم بود و کوشش خواهیم کرد با استفاده از توسعه شبکه فروش در استان ها به معرفی محصولات خود بپردازیم. در این مراسم همچنین رئیس شعبه گیلان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از اصول بنیادینی که در صنعت بیمه مد نظر قرار می‌گیرد اصل مشتری مداری است که به عنوان یک پل ارتباطی میان شرکت بیمه و مشتری قرار می‌گیرد. نصریان ادامه داد: شرکت های بیمه با شعار همیشه حق با مشتری است، موفق به کسب اعتماد در بین مشتریان خود خواهند شد و این مسئله باعث می‌شود کلیه بیمه گران در راستای ارتقای خدمات از جمله تسریع در پاسخگویی به مسائل بیمه ای مطروحه توسط مشتریان، دریافت بیمه نامه در کمترین زمان ممکن و مهم تر از همه سهولت در پرداخت خسارت احتمالی اقدام نمایند که بیمه سرمد نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. وی افزود: بیمه سرمد با مدنظر قرار دادن موارد فوق و با ایجاد زیرساخت های مدون در میان شرکت‌های بیمه ای سرآمد خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches