true
اقتصادتهران: افزایش ضریب نفوذ بیمه به مؤلفه های گوناگونی بستگی دارد که یکی از آنها فرهنگسازی و تلاش برای همگانی سازی مفاهیم بیمه ای در کشور است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع متولیان بخش های مختلف هنری کشور سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: اگر هنرمندان از مزایا و خدمات صنعت بیمه بهره مند شوند و طعم آرامش و امنیت بیمه را بچشند قطعا بهتر می توانند مفاهیم این صنعت را به مخاطبان خود منتقل کنند.
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به این مطلب که رشته بیمه شخص ثالث تنها رشته بیمه اجباری در کشور است، تصریح کرد: رشد صنعت بیمه در گرو توسعه بیمه های اختیاری است و اگر مردم با رغبت و میل نسبت به تهیه بیمه نامه های متنوع اقدام کنند رشد واقعی شکل خواهد گرفت.
دکتر سلیمانی راه اندازی کمپین های بیمه ای را بدون حمایت اهالی هنر و ورزش، فاقد اثرگذاری کافی توصیف کرد و گفت: صنعت بیمه تاکنون تعامل خوبی با هنرمندان و ورزشکاران داشته و تلاش می کنیم این تعامل را به یک همکاری گسترده تر مبدل کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت به روز شدن صنعت بیمه و استفاده از تمامی فن آوری های روز در این صنعت، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه نهاد ناظر صنعت بیمه به مقوله استارت آپ ها و حمایت عملی از آنان در شناخت مردم از صنعت بیمه موثر بوده و همچنان ضمن تاکید بر حمایت از شبکه فروش از حضور نیروهای خوشفکر و مجهز به فن آوری روز در صنعت بیمه استقبال می کنیم.
رییس شورای عالی بیمه با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه از سرمایه های خرد مردم به عنوان مهمترین ابزار مالی در کشور یاد کرد و گفت: جذب سرمایه های خرد در قالب ارائه بیمه نامه های زندگی زمینهساز پویایی اقتصادی است و می تواند ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه سطح رفاه اجتماعی و امید به آینده را نیز به شکل محسوسی افزایش دهد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تمهیداتی فراهم شود که تمامی هنرمندان، مجموعه صندوق اعتباری ویژه هنرمندان و کسب و کارهای مرتبط آنان بتوانند از خدمات متنوع بیمه ای استفاده کنند.
گفتنی است در پایان این نشست مدیران عامل صندوق اعتباری هنر، خانه تئاتر، خانه موسیقی، خانه سینما و تنی چند از اهالی هنر نیز با قدردانی از توجه ویژه رییس کل بیمه مرکزی به قشر هنرمندان، دیدگاه های خود را در این خصوص مطرح کردند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=165619
false
true