true
اقتصادتهران: نمایشگاه کار، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکتها بهمنظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکتهای خود در آن، بهصورت فصلی و یا سالیانه برگزار می گردد که می توان از آن بهعنوان نمایشگاه فرصتهای شغلی یاد کرد؛ بهنحوی که فرصتهای فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینههای تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه میشود.
اینگونه نمایشگاهها فرصت مناسبی را برای شرکتها و سازمانها فراهم میآورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام نمایند.
رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکتها و دانشجویان به عنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیطهای کار و اجتماع از سویی دیگر، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا اقدام به بر پایی چهارمین نمایشگاه کار نماید.
هدف این نمایشگاه و کارگاههای آموزشی آن، معرفی شرکتها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغالتحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت و … است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=50034
false
true