جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

باید‌ها و نباید‌های مطبوعات و اتخاذ رویکردی متفاوت برای کارزار انتخاباتی 1400

۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸

باید‌ها و نباید‌های مطبوعات و اتخاذ رویکردی متفاوت برای کارزار انتخاباتی 1400

اقتصادتهران: باید‌ها و نباید‌های مطبوعات برای کارزار انتخاباتی 1400 بررسی شد.

به گزارش اقتصادتهران، با حضور دکتر مریم سلیمی، مدرس دانشگاه و پژوهشگر ارتباطات و مؤلف کتاب های “تفکر و سواد رسانه ای”و “سواد خبری، جواد دلیری، سردبیر روزنامه ایران مترجم کتاب «اخبار جعلی، روزنامه‌نگاری و اطلاعات فریبکارانه و دکتر گیتا علی‌آبادی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسا‌نه‌ها برگزار شد.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها