×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بانک دی گواهینامه مدیریت رسیدگی به شکایات دریافت کرد

تهران اکونومی: بانک دی موفق به دریافت گواهی‌نامه کیفیت ISO 10002:2004 در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات شد.

معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانک دی با شعار ارزش‌آفرینی همواره رضایت مشتریان را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بدین منظور در ابتدای سال جاری اقدام به پیگیری و انطباق روال‌های جاری با استانداردها کرد و نهایتا گواهی‌نامه کیفیت مدیریت رسیدگی به شکایات در آذرماه ۹۳ پس از انجام ممیزی نهایی به بانک دی اعطا شد.

مسعود عابدینی با بیان اینکه ISO۱۰۰۰۲ چارچوبی بین‌المللی برای مدیریت و برنامه‌ریزی در جهت رضایت‌مندی مشتریان است، افزود: این استاندارد باعث می‌شود که با طبقه‌بندی نیازهای مشتریان، مجموعه گواهی‌گیرنده در مسیر مشتری مداری حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه ISO ۱۰۰۰۲ ازاستانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت است که در سازمان جهانی استاندارد تدوین شده، ادامه داد: تعهد مدیریت برای اجرای این سیستم رکن اصلی است و کلیاتی شامل موارد زیر را در بر می‌گیرد؛ تشخیص و ردیابی نیازها و انتظارات مشتریان ناراضی، ایجاد یک فرآیند برای نحوه رسیدگی به شکایات، تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کالا و خدمات مورد نیاز، ممیزی فرایند رسیدگی به شکایت مشتریان و کنترل اثربخشی اقدامات انجام شده.

معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی خاطرنشان کرد: ما در بانک دی تلاش کرده‌ایم همه موارد و الزامات این استاندارد در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات را رعایت کنیم به طوری که پاسخگویی به شکایت به روشنی انجام شده و اصل بهبود مستمر به نحو مناسبی در رسیدگی به آنها رعایت می‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches