جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

ایزوی «ارزش برند» و «نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان» به ایرانسل رسید

۸ تیر, ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸

ایزوی «ارزش برند» و «نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان» به ایرانسل رسید

در ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور(آیتک)، ایرانسل موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، ایزو ۱۰668، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایرانسل، گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابی‌های و نظرسنجی‌های چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به ایرانسل اهدا شد.

ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور، شامگاه پنجم تیرماه با حضور رییس شورای رقابت و رییس شبکه سراسری خانه‌های صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و 400 نفر از روسا و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، با ارزیابی براساس هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها