اقتصادتهران: بانک صادرات از جمله بانک هایی است که تقریباً عملکرد مطلوبی در دوره های مختلف از خود به جای می گذارد به طوری که هم اکنون ۵۷ میلیون نفر از هموطنانمان از خدمات کارت الکترونیکی این بانک بهره مند هستند و بانک صادرات نیز در راستای این خدمت رسانی، سطح دسترسی مشتریان خود را به امکانات قابل دسترس کارت های بانکی افزایش داده است.
به بیان دیگر از تعداد ۵۷ میلیون کارت بانکی، بیش از ۳۹میلیون و ۶۳۶ هزار کارت مربوط به سپهر کارت های صادره است که این میزان بیانگر رشد ۳۱ درصدی تعداد سپهر کارت های صادره نسبت به ماه مشابه در سال قبل است.
فعالیت های بانک صادرات ایران در حالی است که در دوره رقابت میان بانکهای مختلف در سیستم اقتصادی کشور هستیم و از این منظر بانک صادرات توانسته با فراهم آوردن رضایت مشتریان گام های مطلوبی در ارتقای بانکداری الکترونیکی بردارد.
در این راستا وزارت امور اقتصادی و دارایی در نامه ای ضمن اشاره به موفقیت های بانک صادرات از مجموعه روابط عمومی این بانک به ویژه مدیر روابط عمومی بانک صادارت تقدیر به عمل آورده است.
لازم به ذکر است بانک صادرات ایران با ۲۵۷۵ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازی ۴۵۱ هزار و ۹۱۵ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ۵۲۰ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.
دیدگاه ها بسته هستند.