یکشنبه, ۳۰ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

افزایش رضایت شهروندان با خدمات الکترونیک بانک شهر

۲۳ دی, ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

افزایش رضایت شهروندان با خدمات الکترونیک بانک شهر

اقتصادتهران: مشارکت مردمی به معنای همکاری داوطلبانه شهروندان در برنامه‌ریزی جوامع است که زمینه توسعه شهری را در تمامی ابعاد فراهم می‌آورد.

در همین رابطه و با توجه به اقدامات بانک شهر به ویژه در حوزه حمایت از توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها، هم اکنون تنها ۱۰درصد از منابع این بانک توسط شهرداری‌ها و بقیه از سوی شهروندان تامین می‌شود.

بر این اساس، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، توسعه خدمات کارت شهروندی و تسهیل در ارائه خدمات پرداخت، از جمله خدمات بانک شهر است که موجب جلب رضایت شهروندان و افزایش مشارکت آنان شده است.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها