×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
توافق بانک های خصوصی ایران و کره

اقتصادتهران: دبیر کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری از توافق مدیران بانک های ایران و کره برای توسعه روابط کارگزاری خبر داد.

 محمدرضا جمشیدی که در سئول به سر می برد، روز جمعه در گفت وگو با ایرنا گفت: هیاتی از مدیران بانک های خصوصی و موسسات اعتباری ایرانی به دعوت اتحادیه بانک های کره جنوبی به پایتخت این کشور سفر کرده اند.

وی افزود: مدیران بانکی دو کشور در جریان مذاکرات دو جانبه درباره تنگناهای ارتباطات بانکی و روش های اجرایی بانکی مذاکره کردند و تفاهماتی برای توسعه روابط داشتند.

جمشیدی گفت: در این هیات مدیران بانک های پاسارگاد، پارسیان، خاورمیانه، شهر، دی، ملت، گردشگری موسسه ملل و کانون بانک های خصوصی حضور دارند.

وی ادامه داد: دو طرف در زمینه افزایش مبادلات غیر دلاری، استفاده از فناوری های نوین در صنعت بانکداری، اعزام کارشناسان برای آموزش توافق کردند.

جمشیدی با اشاره به قرارداد ۸ میلیارد یورویی ایران و کره جنوبی که دو هفته پیش به امضا رسید، گفت: سفر این هیات بانکی ایران به دنبال سفر سال گذشته رییس جمهوری پیشین کره جنوبی به تهران و برای پیگیری توافق های انجام شده در آن سفرصورت گرفته است.

وی گفت: قرار بود این سفر خرداد ماه انجام شود اما با توجه به اینکه خرداد و تیر موعد مجامع بانکی است، این سفر به شهریور موکول شد.

دبیر کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری تصریح کرد: بانک های ایرانی در این مذاکرات خواهان سهم بیشتر از معاملات با یورو بودند که با استقبال کره ای ها رو به رو شد.

وی با بیان اینکه سفر هیات بانکی ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های کره داشت، گفت: در جریان این سفر نشستی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول برگزار شد که وی اطلاعات خوبی در زمینه مسایل بانکی و اقتصادی کره به اعضا ارایه کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true
  1. فروش راکت بدمینتون

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

    • asgari

      سلام و تشکر از اظهار لطف شما دوست گرامی
      در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با مراجعه به ص نخست پایگاه خبری اقتصادتهران از ستون سمت چپ وارد کانال سایت شده و به کانال join شوید.
      ارادتمند: سردبیر…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches