×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برای حفظ اموال سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای حفظ اموال سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم اموال کارگران و مراکز درمانی آن برای بیمه‌شدگان حفظ شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر علی ربیعی در جمع تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی با بیان این مطلب، افزود: درهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روی همه کارگران، کارفرمایان و فعالان صنفی باز است و آنها می‌توانند به این وزارتخانه برای بیان مشکلات خود اعتماد کنند.

وی از حل مشکل کارگران نی‌بر خبر داد و گفت: وزارت تعاون برای کارگران ساختمانی، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های کارگری که دارای فرزند معلول هستند، برنامه دارد و می‌خواهد مشکلات آنها را حل کند.

وی افزود: حفظ قانون کار را جزو منافع و تصمیمات بلندمدت می‌دانم و از اصول کلی این قانون دفاع کرده و به دنبال حفظ اصل این قانون هستم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: باید برای حفظ فضای کسب و کار و حفظ منافع همه گروه‌های شاغل تلاش کنیم و من در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنم زیرا وزیر کار هستم نه وزیر بی‌کارها.

ربیعی با اشاره به ویژگی‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: از خدا می‌خواهیم تا کمک کند تا سازمان تأمین‌اجتماعی را به صورت غیرسیاسی اداره کنیم.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches