×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی ناجا افتتاح شد

سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی ناجا(سخا) باحضور فرمانده نیروی انتظامی و شماری از مسئولان نظام وظیفه عمومی افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، با این سامانه، تنها با ارسال یک پیامک خدمات مورد نظر مشمولان نظام وظیفه قابل دسترسی است.

با استفاده از این سامانه الکترونیکی، هموطنان و مشمولان نظام وظیفه از طریق اینترنت حتی در منازل خود می توانند در طول شبانه روز ضمن اطلاع از قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، آخرین وضعیت درخواستها و پیگیری وضعیت ارسال کارت هوشمند وظطفه عمومی و در صورت نیاز با ارتطاب با مشاوران این بخش به صورت زنده بهره مند شوند.

افراد می توانند باگرفتن شماره پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ یا با سامانه تلفن گویا ۰۹۶۴۸۰ از نحوه آخرین وضعیت نظام وظیفه خود، وضع رسیدگی به رونده و همچنین نحوه تعویض کارت پایان خدمت آشنا شوند.

در این سامانه همچنین فرآیند اعزام به خدمت مشمولان و شرایط اعزام، فرآیند رسیدگی به معافیت کفالت مددجویان ، فرایند رسیدگی به معافیت پزشکی و معافیت ایثارگران و همچنین نحوه و تاریخ اعزام به خدمت نظام وظیفه برای همطونان در سراسر کشور قابل رویت و دسترسی می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی در راستای کاهش مراجعات حضوری و با هدف تسریع و تسهیل در امور هموطنان در بخش های مشاوره خدمات وظیفه عمومی، مجموه قوانین ومقررات خدمت وظیفه عمومی و اطلاع رسانی از مجموه اخبار و قوانین خدمت وظیفه خدمات ارزنده ای به مردم خواهد داد.

مردم در سراسر کشور می توانند برای کد عضویت در سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی(سخا) به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس به اضافه ۱۰) مراجعه کنند.

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches