×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
مهیج ترین دستگاه شهربازی استاندارد ایران به بهره برداری رسید

اقتصادتهران: به مناسبت میلاد مسعود امام حسن (ع) کریم اهل بیت، مهیج ترین دستگاه شهر بازی ایران برخوردار از آخرین استانداردهای ایمنی روز اروپا در پارک ارم به بهره برداری رسید.

 به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، طی مراسمی با حضور، خمسه ایی مدیرکل حراست بنیاد، مهندس کاشانی مدیر بازرسی تجهیزات صنعتی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مهندس دهقان مدیرعامل شرکت پردیس رفاهی ایرانیان، مجتبی دلگشایی عضو هیات مدیره هولدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان، ایرج جهانگیر مدیر عامل شرکت ارم سبز و جمعی از مدیران، برای اولین بار مهیج ترین دستگاه شهر بازی کشور از شرکت “Zierer” زایرر آلمان برخوردار از آخرین استانداردهای ایمنی روز اروپادر شهر بازی شماره یک پارک ارم کلان شهر تهران نصب و راه اندازی شد.

 مهیج ترین دستگاه استاندارد

ایرج جهانگیر در مراسم بهره برداری رسمی از این دستگاه منحصر به فرد در کشور گفت: پس از نیاز سنجی و تحقیقات فنی دقیق با تلاش همکاران خوبم و حمایت بنیاد مستضعفان برای اولین بار دستگاه ستاره گردان به عنوان یکی ازجدیدترین دستگاه های صنعت شهربازی شامل ترکیبی ازسه دستگاه رنجر، فریزبی و سالتو (topspine) برای گروه های سنی بالای ۱۲ سال از شرکت زایرر کشور آلمان خریداری  شد.

 وی افزود: پس از طی فرآیند های اخذ تایید یه های استاندارد از شرکت اروپایی توف ” TUV” و استانداردهای ایمنی از شرکت های بازرسی و کنترلی داخل کشور این دستگاه توسط  تیمی متشکل از کارشناسان آلمانی و کارشناسان خبره داخل کشور  نصب شد.

 مدیرعامل شرکت ارم سبز در ادامه سخنان خود مهمترین هدف راهبردی شرکت ارم سبز را ایجاد محیطی ایمن و پر از شادی برای خانواده ها عنوان کرد و تاکید کرد: با توجه به سیاست بنیاد مبنی بر افزایش کیفیت و کمیت خدمات تفریحی به همه اقشار جامعه، این نوید را به مراجعه کنندگان پارک ارم به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تفریحی کشور می دهم که، دومین دستگاه تفریحی شهر بازی  با ارتفاع ۸۰ متر ساخت شرکت فان تایم اتریش که از این دستگاه بزرگتر و مهیج تر است نیز به زودی در شهر بازی شماره ۲ پارک ارم نصب و راه اندازی خواهد شد.

در ادامه مراسم مهندس صنوبر معاون فنی شرکت ارم سبز طی سخنانی پروژه ساخت و نصب و راه انداری ستاره گردان ارم سبز را تشریح کرد.

مهندس صنوبر با اشاره به راهبرد شرکت ارم سبز مبنی بر افزایش رضایتمندی مشتریان گفت: پس از بررسی و مطالعات و اخذ مجوزهای درون سازمانی قرار داد دستگاه StarShape یا ستاره گردان با ارتفاع ۳۰متر و ظرفیت ۳۰نفر با شرکت زایرر آلمان منعقد شد.

 وی تشریح کرد: همزمان با انعقاد قرار داد دستگاه، قرارداد هایی با شرکت های بازرسی TUV  آلمان و بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای نظارت بر ساخت و نصب دستگاه  منعقد شد تا همه الزامات و فاکتورهای ایمنی مورد نظر سازمان استاندارد ایران و اروپا در ساخت و نصب این دستگاه رعایت شود. طی این فرایند شرکت ISQI از شرکت های سازنده دستگاه دو مرحله بازدید و بازرسی را انجام داده و دوره آموزش، تعمیر و نگهداری را برای سه نفر از کارشناسان پارک ارم برگزار کردند.

 یک سال ضمانت برای مهیج ترین دستگاه ایران

کارشناسان شرکت زایرر آقایان مارکوس شوستر و اشتفان کرائوس در حاشیه مراسم بهره برداری رسمی از دستگاه نیز در گفت و گو با پایگاه خبری بنیاد مستضعفان تاکید کردند: در ساخت این دستگاه ایمنی مهمترین فاکتور در نظر گرفته شده است وستاره گردان  برخوردار از آخرین استاندارد های روز اروپا است.

اشتفان کرائوس تصریح کرد: شرکت زایرر  Zierer  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده شهر بازی در اروپا تا کنون پروژه های مشابه ای را در کشورهای خاور میانه اجرا کرده است و کلیه خدمات بعد از فروش و همچنین استاندارد ایمنی دستگاه به مدت یک سال توسط شرکت زایرر ضمانت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاری های دو جانبه با شرکت زایرر در یک شرایط رقابتی برای تجهیز  پارک ارم ادامه پیدا کند و تاکید کرد بازار صنعت شهر بازی ایران با توجه به  نیاز داخلی و همچنین پتانسیل جذب توریست توسط مردم میهمان نواز ایران برای همه شرکت های فعال در این حوزه بسیار جذاب است.

مجتمع فرهنگی و تفریحی ارم با ۶۵ هکتار وسعت در شمال غرب تهران، از بزرگترین مراکز گذران اوقات فراغت مردم کلان شهر تهران است که با اجرای طرح های توسعه ای در زمینه غنی سازی اوقات فراغت جوانان فعالیت می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true
  1. شیمی مبتکران

    خسته نباشید مرسی به خاطر این مطلب فوق العاده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches