×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز جشنواره نوشت‌افزار در فروشگاه مرکزی شهرکتاب

جشنواره نوشت‌افزار فروشگاه مرکزی شهرکتاب در فاصله یک ماه باقی‌مانده به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، با عرضه بیش از۵ هزار نوع کالا از اول شهریور آغاز شده است.

به گزارش مهر، در این جشنواره که تا ۱۵مهر ادامه خواهد داشت، انواع تولیدات نوشتاری و هنری برای رده‌های سنی مختلف (از خردسال تا بزرگسال) عرضه شده است.

اصلی‌ترین بخش این جشنواره را لوازم تحریر دانش‌آموزی و دانشجویی تشکیل می‌دهد. در این میان دانشجویان هنر و معماری هم می‌توانند، اقلام تخصصی و مورد نیاز خود را از برندهای مختلف تهیه کنند. از دیگر بخش‌های جشنواره، ارائه لوازم مورد نیاز کارمندان اداری و مهندسان است که می‌توانند در کنار دانش‌آموزان، دانشجویان و اهالی هنر، ابزارهای مورد نظر خود را در طرح‌ها و قیمت‌های مختلف تهیه کنند. بخشی نیز به لوازم کمک آموزشی و سرگرمی‌های فکری کودکان اختصاص یافته است.

خانواده‌ها نیز می‌توانند لوازم مدرسه (انواع دفتر و کاغذ کلاسور، مداد و خودکار و خودنویس، مقوا، ماژیک، آبرنگ و رنگ‌های روغنی، گواش و ترکیب‌کننده‌ها، برچسب و منگنه، دفترچه یادداشت، تراش و پاک‌کن، خط‌کش و پرگار، کیف و کوله، کلاسور و چراغ مطالعه، ماشین حساب و…) را به صورت یک‌جا خریداری کنند. کالاهای عرضه شده در این جشنواره بیش از ۵ هزار نوع را در برمی‌گیرد که بر اساس نیازهای محصلان و دانشجویان فراهم شده است.

این جشنواره که همه ساله در شهریور ماه برگزار می‌شود، به عنوان رویداد ویژه ارائه محصولات نوشت‌افزاری ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرجویان و مهندسان شناخته می‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches