×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تمرکز بانک سینا بر بانکداری خرد با ارائه طرح بینظیر سیمارت

اقتصادتهران: بانک سینا به تازگی با رونمایی از دومین محصول سرزمین هوشمند خود موسوم به سیمارت، مصمم است تا فعالیت‌های تجاری و بانکی خود را بر روی بانکداری خرد و ارتباط با فعالان بزرگ اقتصادی تعمیم دهد.

به گزارش اقتصادتهران، بانک سینا پس از سیبانک، هم اکنون سیمارت با رویکردی متفاوت اما در همان راستای تقویت بانکداری نوین و ارائه خدمات بر بستر بانکداری الکترونیک، گام‌های استوارتری برای توسعه و گسترش این نوع بانکداری برداشته است.

سیمارت که دومین محصول از سرزمین هوشمند بانک سیناست توسط هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات سینا یا همان تفاس به بازار ارائه شد و در مدت کوتاهی از عرضه، توانسته است مشتریان حقوقی بسیاری را به سوی خود جذب کند.

در بستر سیمارت محصولات گروه‌های کالایی متعددی برای خرید مشتریان ارائه شده است به گونه‌ای که در این سامانه امکان خرید از محل پرداخت تسهیلات سازمانی بانک سینا به کارکنان وجود دارد.

هم اکنون که این خدمت برای مشتریان حقوقی امکانپذیر است، پیش بینی‌های گذشته مبنی بر استقبال از آن به طور گسترده‌ای موجب شده تا بانک سینا در فاز بعدی که از ۳۰ دیماه آغاز می‌گردد، ارائه تسهیلات برای مشتریان حقیقی را نیز کلید بزند.

در واقع، تنوع کالایی استفاده شده و حمایت از تامین کننده کالا که همانا تولید کنندگان داخلی هستند، مدیران بانک سینا را بر آن داشت تا با عزمی جزم تر نسبت به ارائه خدمات و پشتیبانی از تولید کنندگان گام‌های اجرایی بردارند.

علاوه بر حمایت از تولید به عنوان رکن اصلی و اساسی توسعه اقتصادی کشور، کاهش مراجعات مشتریان به شعب، توسعه بانکداری الکترونیک و نیز ارائه خدمات بر بستر بانکداری دیجیتال از مهم‌ترین اهداف ارائه این طرح در نظر گرفته شده است.

بدون شک با کاهش تعداد مراجعات مردمی از یکسو و کم شدن بوروکراسی اداری و کاغذباری علاوه بر آن که بانک سینا، بسیاری از هزینه‌های زائد خود را مدیریت و کاهش می‌دهد، سیاستی اصولی در توسعه بانکداری خرد را در پیش گرفته که در آینده‌ای نزدیک به افزایش شرکای تجاری این بانک منتهی خواهد شد.

ارائه تسهیلات سازمانی به روشی کاملا متنوع و با رویکردی متفاوت، نویدبخش ارائه خدمتی است که برای نخستین بار از طریق غیر حضوری در سیستم بانکی آغاز گردیده و حتی امضای الکترونیک در نظر گرفته شده، موجب می‌گردد تا مشتری حتی یکبار نیز مراجعه حضوری به شعبه نداشته باشد.

از همین رو و با این سیاست، بانک سینا مصمم است تمرکز بیش تری بر روی فعالیت بانکداری خرد، گشایش ال‌سی و ارتباط با تجار و بازرگانان داشته باشد تا بتواند با ارائه خدمات و محصولات در بستری دیجیتال، ضمن کاهش هزینه‌های اداری، شرایط برای توسعه بانکداری خرد را بیش از پیش فراهم نماید.

تبدیل ارائه تسهیلات خرد به تسهیلات دیجیتالی در راستای توسعه فعالیت با شرکای تجاری بزرگ، بانک سینا را در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از قدرتمند ترین بانک‌های کشور مبدل می‌سازد که تجار و فعالان اقتصادی برای گشایش ال‌سی و دریافت ارز مورد نیاز خود برای امر صادرات، باید در صف‌ انتظار نوبت‌دهی این بانک بایستند و بدون شک، بانک سینا را با بانکی دیگر برای تامین خدمت مورد نیاز خود هیچگاه تعویض نخواهند کرد.

لازم به ذکر است در سرزمین هوشمند سینا، پس از طراحی و ارائه اپلیکیشن سیبانک به عنوان محصولی متناسب با نیازهای بانکداری خرد و اجتماعی، در دومین گام، سامانه سیمارت یا بازارگاه هوشمند سینا با هدف اعطای هدفمند تسهیلات بانکی به نشانی simart.ir راه‌اندازی شده است.

گفتنی است مزیت رقابتی سیمارت، که جزو پارادایم‌های روز حوزه‌های کسب‌و کاری دیجیتال است، باعث افزایش کارایی این سامانه در جهت رفع نیازهای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شده و به بیان دیگر پرداخت هدفمند تسهیلات این بانک از طریق سامانه «سیمارت» با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی، منجر به رونق تولید خواهد شد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches