×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه هوشمندانه و هدفمند در تمامی شرکت‌های گروه صنعتی فولاد مبارکه

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: ما باید در هر حوزه تخصصی از جمله صنایع نسوز، حمل و نقل جاده‌ای، حمل و نقل ریلی، معدن، خدمات و … سند راهبردی داشته باشیم. در مرتبه بالاتر هلدینگ‌ها باید سند راهبردی توسعه داشته باشند و در سطح کلان‌تر در فولاد مبارکه باید سند راهبردی برنامه و توسعه تدوین شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از ایراسین، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت از شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا بازدید کردند و در نشستی صمیمانه با مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه‌ی این هلدینگ اظهار کرد: باید برای همه‌ی حوزه‌های کاری شرکت‌ها یک سند راهبردی مخصوص به خود آن‌ها داشته باشیم: هرچند می‌دانیم این نگاه وجود دارد اما بازهم بر آن تأکید می‌کنم.

محمدیاسر طیب‌نیا افزود: در خصوص شرکت نسوز توکا باید یک سند راهبردی نسوز داشته باشیم و همین‌طور در حوزه ریلی، جاده‌ای، معدن و خدمات و برای هرکدام از این‌ها یک سند راهبردی تخصصی می‌خواهیم؛ از سوی دیگر سند راهبردی دیگری در خصوص هلدینگ و یک سند راهبردی دیگر در سطح کلان‌تر که در فولاد مبارکه است داشته باشیم که تمام ارکان سازمان از آن تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس سندهای بالادستی و مبتنی بر سند حوزه تخصصی، سند راهبردی هر شرکتی ایجاد و مشخص می‌شود، تصریح کرد: شرکت‌ها باید بدانند که برنامه سه سال آینده آنها چه است و ممکن است که ده‌ها برنامه در نظر داشته باشد اما بر اساس سند بالادستی است که باید نقاط تمرکز خود را مد نظر قرار دهند.

محمدیاسر طیب‌نیا با بیان اینکه برای فولاد مبارکه این‌گونه تعریف کرده‌ایم که حداقل ۲۰درصد درآمد از کسب‌وکارهای جدید باشد، افزود: انتظار بنده آن است که حداقل ۲۰درصد از درآمدهای همه شرکت‌ها برای کسب کارهای جدید و سبدهای غیر فولاد تکلیف شود؛ وقتی از همه شرکت‌ها سخن می‌گوییم ممکن است استثنائاتی وجود داشته باشد، اما قالبا برای این جمع و شرکت‌ها حداقل ۲۰درصد از درآمد باید از سبدهای غیر از فولاد و حتی برخی‌ها باید بیشتر هم باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches