true

مهرداد عسگری؛ روزنامه نگار: امروز انجام تراکنشهای مالی بر بستر موبایل بانک به امری رایج در میان مردم به ویژه جوانان و قشر تحصیلکرده و حتی میانسالان تبدیل شده است. سرعت در انجام کارهای بانکی، بیشتر مشتریان را به استفاده از همراه بانکهای مختلف گرایش داده و این در حالی است که هریک از بانکهای برای انجام امور بانکی مشتریان خود، اپلیکیشینهای مربوط به آخرین نسخه از موبایل بانک یا همان همراه بانک را طراحی و ارائه کردهاند.
شاید سهولت در انجام کار، راحتی در یافتن خدمت مورد نظر بر روی برنامه و نیز دسترس پذیر بودن راهنما و شعب این بانک در کنار کارشناسان مجرب که چگونگی کار با آن را آموزش میدهد، از نکات برجسته گزینش یک همراه بانک توسط کاربر یا همان مشتری بانک باشد.
به عبارت دیگر میتوان گفت که اشراف یک بانک بر انواع خدمات بروز و نوین و نیز احاطه بر آخرین دستاوردهای دیجیتال در کنار ارائه بانکداری تمام مکانیزه، همگی باعث میشود تا اقبال مشتریان برای در اختیار گرفتن اپلیکیشن یک بانک بیش از سایرین باشد.
نکته حائز اهمیت بعدی، اشراف تمامی گروههای سنی برای کار با اپلیکیشن همراه بانک است که به طور حتم قابلیت کار با اپلیکیشن باید به گونهای باشد تا تمامی گروههای سنی بتوانند با برنامه نرم افزاری ارتباط برقرار کرده و به رفع نیازهای روزمره خود از درگاه موبایل بانک بپردازند.
به بیان دیگر، سهولت در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک یکی از اولویتهایی است که مشتریان به واسطه آن، بانک مورد نظر خود را انتخاب میکنند. از سوی دیگر سهولت کار با اپلیکیشن اینترنت بانک، دسترسی به تمام آپشنهای مورد نیاز انجام عملیات بانکی و سرعت بالای خدمات ارائه شده از مزایای مطلوب بهره مندی از یک همراه بانک مطلوب به شمار میرود.
به وجود آمدن حس آرامش و احساس رضایتمندی ماحصل فعالیت تیم مارکتینگ همراه بانک است به طوری که هر بانکی که از نیروی انسانی توانمند و استفاده از آخرین فناوریهای روز دنیا، برخوردار باشد، در این دنیای رقابتی پیروز میدان خواهد بود.
نسل کنونی، نسلی است که دوست دارد تا تمام کارهای خود را از طریق موبایل انجام دهد. به همین منظور، پیش بینی این قضیه، راه را برای ارائه خدمات نوین دیجیتالی بر بستر وب از طریق اپلیکیشن همراهT هموار کرده است و در این میان، بانکی موفق تر عمل خواهد کرد که بتواند، علاوه بر سهولت و راحتی کار با همراه بانک، طراحی اپلیکیشن خود را به گونهای بر پایه یک مدل مطلوب، استوار سازد که بعدها بتواند نسبت به ارتقاییا افزودن آپشنهای مورد نظر برای دربر گیری قشر وسیعتری از مردم آمادگی داشته باشد.
در این میان، هدف، تنها ارائه یک محصول نیست بلکه محصول و خدمت باید علاوه بر آن که بتواند نیازهای قشر جوان و حتی میانسال را برآورده کند، باید از خلاقیتهای لازم برای ارتقای نسخههای بروز شده برخوردار باشد.
کم نیستند بانکها و اپلیکیشنهای موبایل بانک، اما آنهایی میتوانند طیف گستردهتری را برای همیشه در کنار خود داشته باشند که همواره درصدد ارتقای محصول خود برآمده و با بهره مندی از هوش مصنوعی، توانایی هوشمند سازی محصول را داشته باشند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=268115
false
true