×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید سربازرس سازمان بازرسی کل کشور در شستا، از شرکت ماشین سازی پارس

اقتصادتهران: سربازرس سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه، در کنار جمعی از مدیران تاپیکو از شرکت ماشین سازی پارس بازدید کردند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی تاپیکو، در این بازدید که روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ انجام شد؛ باتقوا سربازرس سازمان بازرسی کل کشور در شستا و هیئت همراه همکارانشان عباسی، امیرکلاهی و مظاهری پور، همچنین حسینی، مدیر بازرسی تاپیکو و صابری فرد، نماینده حراست تاپیکو حضور داشتنند.

بر اساس این گزارش، در این برنامه بازدید، مسایل و مشکلات گذشته و حال شرکت ماشین سازی پارس در حوزه‌های مالی، پرسنلی، حقوقی، بازرگانی و فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن بیان اقدامات لازم الاجرا، راهکارهای مدیریت و رفع مشکلات مذکور توسط سربازرسی سازمان بازرسی در شستا به مدیرعامل و مدیران شرکت ارائه گردید. باتقوا همچنین با اشاره به ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، بر تکلیف قانونی مدیرعامل و کلیه مدیران شرکت در اطلاع رسانی دقیق و به موقع مسائل و مشکلات شرکت به سازمان بازرسی کل کشور و استفاده از ظرفیت‌های این سازمان جهت رسیدگی و تسهیل‌گری جهت حل مشکلات تاکید کردند.

وی ضمن بازدید میدانی از سوله‌ها و تجهیزات و ماشین آلات مستقر در دفتر مرکزی این شرکت با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال اظهارداشت: موضوع هم افزایی و معاملات درون گروهی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های هم گروه بایستی با حفظ چارچوب‌های قانونی جزو اولویت‌های پیگیری مدیران شستا قرار گیرد و سازمان بازرسی کل کشور نیز نظارت جدی تری بر انجام این مهم خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches