×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تهران میزبان بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر

اقتصادتهران: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی حوزه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از ۱۶ تا ۱۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گردهم می‌آیند تا نوین ترین تولیدات و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دهند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر؛ این دوره از نمایشگاه با هدف افزایش بازدهی تولید و ورود به بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید، برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالائی برپا می‌شود و در آن؛ انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه‌های خانگی، صنعتی و صحرائی، انواع کابینت، سینک ظرفشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم‌های نورپردازی، میز و صندلی آشپزخانه، تجهیزات عمل آوری غذا، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی‌های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران و کافی شاپ، تجهیزات حمام؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش و همچنین تجهیزات سونا و استخر؛ تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رودر رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، توسعه صادرات محصول به سایر کشورها، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید، صادرات، بازرگانی و خدمات مرتبط، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رضایی مدیر برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی  صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر گفت: این نمایشگاه با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته و صنعتی همچون آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه برگزار می‌شود که آن هم به دلیل تقاضای بالای بازار این کشورها به گروه‌های کالایی این نمایشگاه و حجم بسیار زیاد صادرات این محصولات به سایر کشورهاست.

وی افزود: در کشور ما نیز بازار این محصولات از استقبال بسیار خوبی برخوردار است به طوریکه این نمایشگاه هم اینک یکی از نمایشگاه‌های بین المللی تخصصی اصلی در حوزه صنعت ساختمان است که با اقبال عمومی بسیار خوبی نیز مواجه بوده است.

رضایی اضافه کرد: کارگاه‌ها و واحدهای تولید کننده صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرکشور که از جانب رقبای خارجی به ویژه کشور چین تهدید می شوند، به شدت نیازمند حمایت‌های اساسی نهادهای دولتی هستند تا بتواند با افزایش تولید، ضمن رقابت با نمونه‌های خارجی و تامین نیازهای داخلی، افزایش صادرات را نیز داشته است.

مدیر برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر با بیان اینکه در یک دهه گذشته و با افزایش تولید، روند صادرات صنایع و تجهیزات آشپزخانه کشور نیز آغاز شد و هر ساله (به جز سال ۹۱) رشدی حدود ۱۰ درصدی یافته است، صادرات این بخش را نیز سالانه حدود ۳۰۰ میلیون دلار اعلام کرد.

رضایی گفت: عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، کشورهای منطقه قفقاز همچنین برخی از کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین، بازار صادراتی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران را تشکیل می‌دهند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا و طی این روزها از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches