×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
“روابط عمومی” چشم تیزبین، روشنگر و بازتاب دهنده حقایق است

اقتصادتهران: مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی، مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون‌های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان، برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.

امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمی‌توان متصور بود. روابط عمومی، به‌عنوان چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب‌دهنده خواست‌ جامعه به مدیران سازمان است.

در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در تغییر نگاه‌ها به واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد، مشروط به آن که، نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد مشورتی، تخصصی و سیاستگذار در سازمان تثبیت شود.روابط عمومی در تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثر گذار دارد.

اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های همکاران ارزشمندم در روابط عمومی‌ گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان از درگاه ایزد منان، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب می‌کنم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches