×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار نوروزی مدیرعامل چادرملو

اقتصادتهران: مدیرعامل چادرملو در نخستین ساعات سال نو با جمعی از کارگران این شرکت دیدار کرد.

به گزارش اقتصادتهران، در نخستین ساعات سال نو مهندس طاهر زاده و جمعی از معاونین و مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو پس از دیدار با پرسنل در حال کار و فعالیت در مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو و تبریک سال نو و ابراز امیدواری برای کسب رکوردهای جدید و تداوم موفقیت‌ها در سال جدید، به دیدار تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان‌های بهاباد و اردکان رفتند.

مهندس طاهر زاده در این دیدارها که امام جمعه و نماینده شهرستان اردکان و امام جمعه و فرماندار بهاباد، وی را همراهی می کردند ضمن ابلاغ پیام تبریک اعضای هیات مدیره چادرملو به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت عزت، اقتدار و امنیت کشور عزیزمان ایران مرهون ایثار شهداء، جانبازان و ایثار گران است که ارامش لازم را براى کشور تامین کرده‌اند.

وی افزود: خانواده شهداء به واسطه تقدیم عزیزان خود در راه جهاد الهی طلایه داران عزت و اقتدار کشور هستند و امروز مجموعه شرکت چادرملو به دعاى خیر این خانواده‌ها در جهت کسب موفقیت‌های روز افزون نیازمند است.

مهندس طاهر زاده با تاکید بر این که همه ما وظیفه داریم دنبال رو و پیرو مسیر این شهیدان عزیز باشیم، برای تمامی خانواده‌های معزز شهدا آرزوی سلامتی و شادکامی و برای شهدای والامقام، محشور شدن با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین ( ع) را مسئلت نمود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches