×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سیره شهدا دربرگیرنده آموزه‌های مهم اخلاقی و مدیریتی است

اقتصادتهران: مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی نشست ویژه با فرزندان شهید شاغل در بانک اعلام داشت سیره شهدا دربرگیرنده بسیاری از آموزه‌های مهم اخلاقی و مدیریتی است.

به گزارش اقتصادتهران، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی نشست ویژه با فرزندان شهید شاغل در بانک اظهار داشت: ایثارگران و جانباختگان در راه دفاع از میهن از سوی مردم هر کشور مورد احترام فراوان واقع می شوند و در کشور عزیزمان نیز، شهدا از مراتب والای عرفانی و معنوی برخوردار هستند.

وی با تبریک مناسبت روز شهدا و سالروز صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تاسیس بنیاد شهید افزود: شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت از این لحاظ که جان خود را در راه اسلام نثار کرده‌اند، از درجات والای معنوی بهره مند هستند و بر اساس کلام وحی کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده نیستند، بلکه زنده هستند و در نزد خدا روزی داده می شوند.

شیخ حسینی که در حضور فرزندان شهید شاغل در ستاد و استان تهران و نیز با ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرزندان شهید شاغل در سراسر کشور سخن می‌گفت تصریح کرد: فرماندهان شهید دفاع مقدس همواره در خط مقدم و در متن عملیات حاضر بوده اند و هر آنچه در طرحها، برنامه ها، نقشه ها و راهبردها و استراتژی‌ها مطرح می کردند در مرحله اجرا و در هنگامه چالش ها و خطرات نیز خودشان حضوری موثر در عملیات داشتند. از این رو سبک رهبری و مدیریت فرماندهان دلیر دفاع مقدس الگو و مصداقی از مدیریت و رهبری برخاسته از آموزه های ناب اسلامی است و نحوه مدیریت فرماندهان شهید، الگویی برای مدیران و کارکنان سیستم‌های اداری و اقتصادی کشور است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: سبک اصیل مدیریت در نظام جمهوری اسلامی بر اساس ارزش‌ها و مطابق نفع سیستم و سازمان است و انتصابات مدیریتی نیز بر اساس شایستگی ها و با معیارهای تخصص و تعهد صورت می پذیرد.

وی در ادامه به ویژگی جوان بودن در انتصابات نیز تاکید ورزید و گفت: تلفیق جوانی و تجربه می تواند موجب اعتلای سطح مدیریتی بانک باشد و از این رو مدیران جوان در کنار مدیران مجرب و پیشکسوت می‌توانند ترکیبی مناسب برای راهبری بانک در سطوح راهبردی و اجرایی ایجاد نمایند.

شیخ حسینی تصریح کرد: فرزندان شهید شاغل در بانک توسعه تعاون از سرمایه‌های ارزشمند بانک محسوب می شوند و از این نظر که فرزند شهید نامیده می شوند تکالیف و وظایف آنان دوچندان است، زیرا این گونه پنداشته می‌شود که این عزیزان حافظ ارزش‌های والای شهیدان هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches