×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تسهیلات حمایتی بانک صادرات؛ در برگیرنده تمام اقشار و رونق بخش اقتصاد

اقتصادتهران: یکی از راه‌هایی که بانک‌های کشور می‌توانند در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند، پرداخت تسهیلات است. تسهیلات بانک اعم از تکلیفی یا در قالب هر نوع عقدی که پرداخت می‌شود، راهی است به سوی بهره‌مندی از نوعی مزایا که فرد یا گروه تسهیلات گیرنده می‌تواند آن را در راستای هدفی که برای اقتصاد کشور مفید باشد، بکار بندد. حال این تسهیلات اگر حمایتی یا در قالب مسئولیت اجتماعی پرداخت شود به مراتب علاوه بر آن که به منفعت وام گیرنده است، اقدامی سازنده در یک اقتصاد پویا محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران، تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران که به تازگی به ارزشی معادل ۲۱۸ میلیارد ریال رسیده است، تاکنون گره‌های بی شماری را باز کرده به طوری که این اقدامات در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی بوده و از سوی دیگر، توانسته وضعیت زندگی و معیشتی تعداد زیادی از مردم در سراسر کشور را بهبود ببخشد. این در حالی است که یکی از اهداف نهفته در پرداخت تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران بدون شک نقش اثرگذار آن در روند تحقق اقتصاد مقاومتی است به گونه‌ای که در اثر آن بسیاری از واحدهای صنعتی علاوه بر ارتقای وضعیت و جایگاه خود، توانسته‌اند برای ادامه حیات تولید خود، امید پیدا کرده تا نقش پر رنگ تری در افزایش و رونق تولید و نیز بهره‌وری کشور ایفا کنند.

نوع دیگری از تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران، تسهیلات قرض الحسنه است که در قالب وام‌های ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغالزایی کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت، استانداری‌ها، اعطای وام فرزندآوری و ودیعه مسکن مددجویان سازمان‌های حمایتی، پرداخت می‌شود. رقم پرداختی این تسهیلات از ابتدای سال تا نیمه دی ماه، بالغ بر ١٨ هزار میلیارد تومان بوده که به ۲۰۸ هزار نفر پرداخت گردیده است.

بسیاری که در آستانه تشکیل زندگی قرار داشتند یا زوج‌هایی که برای تولد فرزند نیاز به وام داشتند توانستند از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند. در این بین وام‌های ضروری ستاد دیه و اشتغال زندانیان، وام ضروری، درمان و حمام روستایی نیز به گروه‌ها و افراد مختلفی پرداخت شده و گرفتاری اقشار زیادی را تا کنون مرتفع کرده است.

اما پرداخت بیش از ٢۶ هزار و ٨٠٠ فقره تسهیلات ودیعه مسکن (اقدام ملی مسکن)، وام مسکن ایثارگران و رزمندگان، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، بازرگانی دولتی و تعاون روستایی، طرح‌های زیربنایی ماده ۵۶ و تأمین و تولید کالاهای اساسی نیز بخشی دیگر از تعهدات بانک صادرات ایران است که این مهم نیز با مدیریت مطلوبی در حال انجام است.

در مدت بیش از ۱۰ ماه از که از ابتدای امسال می‌گذرد بانک صادرات ایران تسهیلاتی  به ارزش بالغ بر ٣٨ هزار میلیارد ریال برای پشتیبانی از بخش‌های مختلف اقتصادی به گروه‌های هدف پرداخت کرده است.

بانک صادرات ایران که تمامی طیف‌های مختلف جامعه از مزایای دریافت تسهیلات آن بهره مند شده‌اند با عملکرد موفقی که داشته، چراغی روشن برای گروه‌هایی است که به هر نحو برای امور روزمره خود و یا راه‌اندازی یک کسب و کار خرد و یا تداوم تولید، نیازمند نقدینگی هستند.

این بانک با پشتوانه قوی که نشان از گستردگی و تجریه کارکنان آن است توانسته در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی با پرداخت تسهیلات گوناگون حرفی برای گفتن و نقشی مفید برای ایفا کردن داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches