true

اقتصادتهران: در راستای ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ایران زمین، گردهمایی متصدیان شعب شیراز با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در ابتدای جلسه محمود حسن شاهی مدیر منطقه بانکداران را سربازان خط مقدم عرصه خدمت به مشتری دانست و گفت: رفتار، کردار و توانمندی متصدیان بانکی در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا میکند.
حسن شاهی بر یکسان بودن کلام و رفتار بانکداران تاکید کرده و افزود: صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است.
مدیر شعب استان متصدیان را مدیران و روسای آینده دانست و تصریح کرد: با شناسایی مهارتهای خویش شایستگی خود را برای ارتقاء به پستهای بالاتر نشان دهید.
حسن شاهی نقش ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را مهم بیان کرد و گفت: جایگاه بانک ایران زمین در این زمینه بسیار قابل توجه است و با سرمایه گذاریهای وسیعی که در جهت زیرساختهای آن انجام شده است، در آینده نزدیک بانک ایران زمین را به بانکی بی رقیب تبدیل خواهد ساخت.
در ادامه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان ضمن بررسی نمرات نظرسنجی کارکنان گفت: رفتار حرفهای پرسنل به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ اعتبار و حسن شهرت بانک است.
فاطمی افزود: احترام درکنار ارائه خدمات با کیفیت و آگاهی از قوانین و مقررات از مهم ترین ارزشها و اصول بانکداری هستند.
معاون شعب استان بانکدار را سرمایهای با ارزش برای بانک دانست که به مشتری و زمان او اهمیت میدهد و در جهت ارائه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز ایشان تمام تلاش خود را به کار میگیرند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=256193
false
true