×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد فضای امن در بستر دیجیتال برگ برنده‌ یک کسب و کار دیجیتال است

اقتصادتهران: در سال های اخیر به منظور گسترش و توسعه بیشتر مراودات اقتصادی و افزایش میزان رضایت مشتریان، کسب و کارهای دیجیتال با استفاده از فناوری‌های جدید جای خود را به روش های سنتی و خریدهای حضوری داده است.

به گزارش اقتصادتهران، ایجاد ارزش برای مشتری از اولویت‌های اصلی این نوع کسب و کار است و به افراد این امکان را می‌دهد تا با توجه به نوع نیاز و درخواست خود، محصول و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

بانک‌ها در این میان نقش موثری را ایفا می کنند. ایجاد فضایی امن در بستر دیجیتال می تواند برگ برنده‌ای برای یک کسب و کار دیجیتال باشد تا تعاملات مالی خود را در آن انجام دهد.

خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین این امکان را به فعالان در حوزه کسب و کار دیجیتال، تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی داده است، تا بتوانند خدمات مالی و بانکی خود را در کمترین زمان انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین تحقق بانکداری دیجیتال در این بانک را حاصل تلاش فراوان از سوی مدیران و همکاران بیان کرد و گفت: تغییر در نحوه ارائه خدمات بانکداری با توجه به اولویت ها و نیاز مشتریان صورت می‌گیرد.

پورسعید افزود: با پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته مشتریان می توانند کلیه امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.

مدیرعامل بانک ایران زمین فعالیت اقتصادی امروزی را مبتنی بر شبکه های مجازی بیان کرد و افزود: کسب و کارها در حال تغییر و تبدیل به یک فضای دیجیتالی هستند. در نتیجه اقتصاد امروز اقتصادی دیجیتالی است که از طریق شــبکه های اجتماعی این امکان را به کســب و کارها می‌دهد تا ارتباط مســتقیم بین بانک و مشتریان برقرار کنند و این یک امتیاز مثبت برای دو طرف خواهد بود که در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کنند و به سمت پیشرفت و رونق بیشتر اقتصادی کشور قدم برداشته شود.

پورسعید خاطرنشان کرد: میزان تراکنش‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال گذشته حدود ۱۲ برابر رشد داشته است که خود رقم قابل توجهی است. این نشان می دهد مشتری با ابزارهایی که بانک در اختیارش قرارداده است، سرویس و خدمات امن، سریع و آسان را دریافت کرده است و همین موضوع باعث استقبال و رضایت آنان شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches