×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خطوط تاکسیرانی میدان صنعت ساماندهی شد

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ گفت: در راستای سرویس دهی مناسب به شهروندان و ارتقای کیفی خدمات رسانی طرح ساماندهی خطوط تاکسیرانی میدان صنعت اجرا شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمدحسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: میدان صنعت با توجه به وجود ایستگاه متروی خط ۷ و همچنین استقرار سیستم حمل و نقل عمومی که امکان سفر شهروندان را به سایر مناطق شهر  فراهم کرده با حجم بالای تردد و ترافیک مواجه است.

وی با اشاره به اینکه توقف برخی از خطوط تاکسی در ابتدای خیابان پاکنژاد موجب بی انضباطی و در نتیجه ترافیک در اطراف میدان صنعت را موجب شده بود، افزود: برهمین اساس ساماندهی خطوط تاکسیرانی ضلع شمال میدان صنعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به نیاز شناسایی شده ایستگاه‌های خطوط تاکسیرانی ساماندهی شد تا ضمن نظم دهی به ایستگاه‌ها، بخشی از ترافیک میدان صنعت مرتفع شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ در ادامه افزود: به منظور سرویس دهی مناسب به شهروندان، ایستگاه‌های ون و مینی بوس مستقر در این بخش نیز ساماندهی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches